Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Kamperen - Zuid Bohemen
Christelijke camping Fontana-Volmanec in Pocatky

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 10-01-06, 20:06   #1
Sterre
Nieuw Lid

Nationaliteit:

Hoi,

M.b.v. de zoekfunctie kan ik geen ervaringen vinden van campeerders die op deze camping geweest zijn.

www.campingfontana.nl

Graag zou ik wat ervaringen lezen.

B.v.d. Sterre
Sterre is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-01-06, 06:31   #2
Michel Nas
Actief Lid

Michel Nas's avatar

Nationaliteit:
Ha Sterre,
Heb je ook gekeken op www.campingreview.nl ?

Succes ermee
Michel Nas is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-01-06, 20:04   #3
Sterre
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Michel, bedankt voor je tip, ik heb gelijk gekeken, echter hier waren ook geen ervaringen te vinden, wel oproepjes geplaatst nu.
Oud 15-01-06, 07:58   #4
mariella
Volwaardig Lid

Is niemand bekend met camping Fontana? Het zou de ideale plek zijn (bos, zwembad, meer, vissen) maar we zijn ook erg beniewd naar het cristelijke karakter van de camping. Wie weet er meer???
mariella is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-01-06, 11:45   #5
Pelhřimov
Forum Freak

Pelhřimov's avatar

Nationaliteit:
Hallo Mariella,

In deze topic http://www.tsjechie.net/board/f51/ca...odig-4928.html kan je bijvoorbeeld lezen dat de eigenaar Rein pas in 2005 met de camping begonnen is. Zodoende zullen er nog niet zoveel mensen zijn die ervaringen hebben met deze camping.
Als je de website doorleest van de camping, dan kan je lezen dat er op zondagmorgen een samenkomst gehouden wordt en dat aankomst of vertrek op zondag niet op prijs gesteld wordt.

Voor meer info over de omgeving van Pelhrimov kan je bijvoorbeeld in deze topic: http://www.tsjechie.net/board/f38/ke...kent+pelhrimov lezen

groetjes

Jeanne
Pelhřimov is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-01-06, 13:53   #6
mariella
Volwaardig Lid

Dank Pelrimov, deze had ik nog niet gelezen. Maar die bijeenkomsten waren me al bekend. Ik zou zo graag van (niet-)christelijken hebben willen horen hoe het daar toeven is.
Bij intoetsen van het woord "letni den" (dit is ook een christelijke camping) in de zoekmachine, staat er veel geschreven over het bezoeken van een christelijke camping en dat klink toch niet vreemd allemaal. Een beetje geven en nemen en elkaar respecteren moet toch lukken. Ik denk dat ik dus maar ga bespreken, want de camping heeft toch wel leuke voorzieningen!
Oud 18-01-06, 11:55   #7
Sterre
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Camping Fontana Volmanec te Pocatky

Hoi Mariella,

Ik heb gisteren telefonisch contact opgenomen met de eigenaar van de camping. Ik heb begrepen dat de info op de website voor dit jaar nog wat aangepast moet worden. De themabijeenkomsten bijvoorbeeld worden niet gedaan, omdat vorig jaar bleek dat daar geen behoefte aan was. Wel is er op zondagmorgen een samenkomst en op woensdag en zondagavond een sing-in, waar voornamelijk 'opwekkingsliederen' worden gezongen. Ieder is echter vrij om hier wel of niet bij aanwezig te zijn. In het jeugdhonk wordt allerlei muziek gedraaid, alleen muziek met bijvoorbeeld grove teksten wordt niet toegestaan. De camping staat niet voor een specifieke christelijke stroming. Ook niet-christelijke mensen zijn welkom. Volgens de eigenaar is het bestaande deel van de camping reeds volgeboekt, de geplande uitbreiding gaat volgens hem wel voor deze zomer klaarkomen. Staat open voor vragen via telefoon of mail.

Ik hoop dat dit wat meer duidelijkheid geeft.

Annette
Oud 18-01-06, 13:36   #8
mariella
Volwaardig Lid

Ik heb ook ondertussen de eigenaar gesproken en nadat deze had belooft ons niet te zullen gaan bekeren ,hebben we geboekt voor de aanstaande zomervakantie. Inderdaad: Christen of niet-christen, iederen kan het daar naar de zin hebben, en het lijkt mij een ideale plek:zwembad, meer,vissen, kantine, jeugd. We gaan het proberen in iedergeval!
Oud 20-05-06, 18:19   #9
sonjaw
Volwaardig Lid

Nationaliteit:
Wij hebben inmiddels ook geboekt voor deze camping van 8 juli tot 18 juli.
Het lijkt ons er leuk voor onze zoon van 17. Volgens de eigenaar van de camping zijn er altijd veel leeftijdgenoten. Zijn er nog andere mensen op het forum die er die periode zijn?
Sonja.
sonjaw is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-08-06, 07:40   #10
roadmaster
Nieuw Lid

roadmaster's avatar

Nationaliteit:
Dat is jammer! Ik ben net terug van deze camping en ik kan je vertellen dat wij het er naar ons zin hebben gehad. Het was het tweede jaar voor ons dus we waren er vanaf het begin bij. De camping is christelijk en dat was voor ons een bewuste keuze. Echter is de camping er voor iedereen! De sfeer is perfect. Alles mag, niets moet. Ik heb drie kinderen en die zijn weg op het moment dat ik mijn vouwwagen afkoppel en ik kom ze na drie weken weer tegen. Dat zegt genoeg. Zijn er ook nadelen? Jazeker! Als je een perfect georganiseerde camping zoekt waar alles op rolletjes loopt zit je mis. De eigenaar, Rein Roering, heeft veel grote plannen en die voert hij ook gelijk uit. Echter moet hij werken met Tsjechen en dat is anders dan wij gewend zijn. Er is dus nog veel niet helemaal klaar. BV het zwembad had toen wij er waren nog maar een klein stukje bestrating. Rein doet er wel alles aan om dit zo snel mogelijk te realiseren. Af en toe word je dus wakker van werkgeluiden. Geeft niets, liever zij dan ik!

Rein en zijn familie zijn schatten die er steeds voor je zijn wanneer nodig. De sfeer op de camping is perfect. De omgeving is prachtig. De camping heeft een eigen meer, animatieteam en vooral de jeugd van 10+ weet elkaar te vinden in het honk.

Kortom, wij gaan zeker een keer terug!

Gr. Roadmaster
roadmaster is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed