![]() |
|
|
#23 |
|
Nieuw Lid
|
Eetgelegenheden in Janske Lazne
Dit jaar gaan we met 48 personen skieen in Janske Lazne. tsjechie is ons niet onbekend, maar het word onze eerste keer daar. Nou zoeken wij wat eetgelegenheden. Voor de eerste avond zeker, we mogen pas vanaf 15.00u in het pension en eer we uitgepakt zijn en kunnen kijken voor eten is het al donker en wordt zoeken wat lastig. We hebben Hotel Sirena doorgekregen om te gaan eten via VVV en korunareizen, maar daar mogen we zaterdags alleen maar komen eten als we de rest van de week ook komen. Maar is het hier wel lekker eten?? Heeft iemand wat tips ofzo??
Alvast bedankt, Natasja |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Lid
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Super Lid
|
De vraag lijkt me ook of een restaurant een groep van 48 aan kan en aan wil...
De meeste restaurants bedienen alleen dergelijk grote groepen na voorafgaande reservering (ivm voorbereiding), want zo een groep kost je veel tijd en in die tijd zul je heel veel andere klanten moeten weigeren. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Pivonist
|
Hebben jullie vervoer, of zijn jullie plaatsgebonden????Na zdravi!!
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Pivonist
|
Wel, 5 kilometer verder is Cerny Dul, daar is restaurant "Posta" op het pleintje, daar kan je geweldig eten, wel even cotact opnemen met de eigenaar Zdenek Camsky en zijn vrouw Jarsja, want voor 48 man lijkt het me beter even van te voren aan te geven dan wordt niemand verrast. Het is een familie hotel, restaurant, pension, ik kom er al jaren. Mocht het lukken doe dan de groeten van mij, Arie uit Amsterdam. Na zdravi!!
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Forum Freak
|
Ik wil nog even terugkomen op het verhaal over de gondellift in Janske Lazne. Op dit moment zijn de gondelbakjes nog voor 4 personen. Maaarrrr.... in Aug 2006 moet tie klaar zijn voor 8 personen per bakje. De voorbeeld gondel kun je zien staan in de wachtruimte, ziet er prachtig uit. Dus voor de mensen die dit jaar nog even in de rij moeten bij de gondel, volgend jaar moet het dus dubbel zo snel gaan. Fantastisch nieuws, dacht ik zo.
Zelf deze week weer even genoten. Vrijdag was het mooiste weer van de wereld, prachtig zonnetje, heerlijke sneeuw, sleetjes gehuurd (ik had even een ochtendje vrij gekregen van de andere 2 bazen, vanwege familiebezoek) ja...even in de rij bij de gondel en sleeën maar, heerlijk hoor en wat hebben we gelachen, het was weer genieten. Voor iedereen aan te raden! En trouwens voor de skiërs raad ik je aan de stoeltjeslift te nemen en/of de sleepliften, deze zijn een stuk minder druk. Onze gasten begonnen s'morgens meestal vanaf hotel Lesni dum, dus auto op de grote P3, skibus nemen voor een stukje terug en skiën maar. |
|
|
|