![]() |
|
|
#11 |
|
Legende
|
Re: Eurocamp Besiny
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Lid
|
inderdaad heb je een pasje nodig om de camping op te komen, en om door het hek van het zwembad te komen (wel zo veilig met kleine kinderen) maar voor de wc's niet hoor... en lopend kan je wel gewoon camping op en aflopen, alleen niet met de auto, alhoewel onze ervaring is dat het hek smiddags best wel vaak open staat.. wij vonden het met toen 2 kinderen van net 3 en 5 wel zo veilig..
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Legende
|
Web site is nog steeds enkel in het Tsjechisch, maar ondertussen dit hier gevonden:
Eurocamp Besiny - Besiny - Zapadocesky Algemene gegevens: Camping geschikt voor gehandicapten Openingsperiode : 01/01 t/m 31/12 Richtprijs: € 5.90 / € 6.90 Oppervlakte: 16 ha bruto Aantal toerplaatsen: 60 Hoogteligging: 450m Prima camping voorzien van uitstekende accomodaties. Goede uitvalsbasis voor uitstappen in Sumava Reglement Carnet geaccepteerd als identiteitsbewijs Betalen met creditcard mogelijk: Eurocard-Mastercard, Visa card 1 hond toegestaan in hoogseiz. (mits aangelijnd)* 1 hond toegestaan in laagseiz. (mits aangelijnd)* Tent toegestaan Caravan toegestaan Kampeerauto toegestaan Bijzettentje toegestaan Ligging, bodem en beplanting Ligweide Openbaar vervoer bij de camping (max. 0,5 km) op 0,5 km Grasland Plaatsen met enige schaduw Diversen Elektrische aansluiting t/m 10 ampère mogelijk Gesproken talen op de receptie (in hoogseizoen): GB / D Reserveren niet mogelijk Paden en wegen verlicht Terrein 's nachts bewaakt Dag en nacht rustig Kaarttelefoon Barbecue toegestaan (kolen-gas-elektra): Kolen, Electra, Gas Recreatie Sauna* ![]() Sport en spel Sportterrein Minigolf* Tafeltennis Tennis* Jeu de boulesbaan Waterrecreatie Buitenzwembad, Afmetingen: 1250 m2, Periode: 01-06/30-10 Peuterbad (voor 1-3 jarigen, < 40 cm), Afmetingen: 300 m2, Periode: 01-06/30-10 Huishoudelijk sanitair Afwasbakken / koud water Afwasbakken / warm water* Textielwasbakken / koud water Textielwasbakken / warm water* Wasmachine(s)* Individuele kookgelegenheid* Sanitair Wastafels / koud water Wastafels / warm water* Douches / koud water Douches / warm water* Verwarmd sanitair Zittoiletten Huurfaciliteiten Bungalows, aantal: 20 Fietsen Inkoop en restaurant Bar Restaurant (met ruime keuze), Periode: 01-01/31-12 vet gedrukte voorzieningen tegen extra betaling |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
Eurocamp Besiny
op camping Besiny heb ik zelf nooit gestaan, wel weet ik dta de chalets ik denk een jaar of drie oud zijn en van alle gemakken voorzien zijn. Heb even op hun site gekeken kosten
800 kronen per dag of 5600 kronen per weekexcl toeristenbel, of je nog apart voor hte gebruik van de televisie moet betalen is me niet duidelijk anders 80 kronen per dag Hun e mail adres is eurocamp@besiny.cz |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Lid
|
Wij hebben voor deze zomer een huisje gehuurd op camping besiny,in december al daar we vorig jaar te laat waren. Zijn vlug volgeboekt.
Ik heb informatie en foto,s van deze huisjes, stuur ze je per pm. Contact met de eigenaar gaat goed per mail en telefonisch. Kan redelijk duits. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nieuw Lid
|
Bedank joepie en emile voor de reactie ik heb vandaag al een paar keer geprobeerd te bellen maar kreeg nog geen gehoor en emile ik wacht je foto's af ben zeer benieuwd ik hoop dat ik dan nog wat kan krijgen voor een weekje zal het blijven proberen .
|
|
|
|