|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Volwaardig Lid
|
Satellietontvangst Nederlandse zenders
Wie kan mij vertellen wat ik aan moet schaffen voor Tshechië om daar gewoon Nederlandse TV te kunnen ontvangen??
![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
|
Wij hebben in Nederland een schotel en satellietontvanger gekocht en die laten installeren. Gelijk een abonnement op Canal Digitaal. We kunnen Nederlandse zenders ontvangen.
Voor het pensiongedeelte hebben we geen satellietontvangst, want als wij gaan zappen, zapt het pension mee. Vervelend als je net in een film zit. Dit is natuurlijk gemakkelijk op te lossen, maar de gasten zijn tevreden met video en dvd's. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Volwaardig Lid
|
Beste stardust, het is zeker aan te raden om de satelietontvanger (het kastje) in Ned. te kopen! Wij hebben door de vorige eigenaar/aannemer een Duitse schotel laten plaatsen + duitse ontvanger=> werkt tot op heden niet. Geleende Nederlandse satelietontvanger werkt prima.
Veel kijkplezier, Fenna |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Hoezo werkt niet....
Als je een satellietontvanger hebt waar je een Canal-Digital kaart in kunt steken moet dit altijd werken .... Letop: je mag geen Canal-Digital kaart in het buitenland gebruiken .... de voorwaarden ... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
jaaaweeeel, maar ut mag niet .....
Ik heb er zelf ook een. Braaf als we zijn ... ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
Als je een beetje op internet zoekt heb je voor 100 euro een prima setje.
Zorg wel dat je goede instructies meenneemt omdat het plaatsen en uitrichten een speciaal karweitje is. Wij nemen de installatie die wij thuis gebruiken (alleen receiver en kaart) mee en dit werkt al jaren uitstekend. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
Ik heb een schotel aangeschaft met een ontvanger waar een smardcard in moet, deze card is van kanaal digitaal en voor een paar euro per jaar te activeren, werkt perfect, ik heb alle Nederlandse kanalen en nog een paar honderd andere.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuw Lid
|
Ik heb zelf een schotelset incl. digitale ontvanger aangeschaft in Belgie. Een abbo op kanaal digitaal loopt via een Nederlands adres. Vanaf eind januari komen diverse Belgische kanalen (bv één, Ketnet/Canvas, VT4, TMF Vlaanderen,...) ook op satelliet (Astra 19,2 Oost). Via mijn schoonouders in Belgie sluiten dan op dit pakket we een abbo af. Via een 2de ontvanger ontvang ik Sky U.K. (wel een schotel van 1,20m nodig). Kijken vooral naar alle vrije BBC en ITV kanalen.
Ik verkrijg veel info via volgende site : http://www.sat4all.com Een site met forum voor de echte sat-freak. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik heb gewoon in Tsjechie een schotel en toebehoren gekocht, door de beste man in mijn huis laten monteren en voor € 235,= heb ik veel en veel te veel kanalen. Maar wel leuk voor de luie avonden.
Een tijd heeft dat ding op een illigale kaart gedraait, maar langzamerhand verdwenen er steeds meer kanalen. Alles draait nu perfect op canal Digital. |
|
|
|
|