|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
Nieuw Lid
|
Pps
Je kan op diverse plaatsen voordelig en goed eten, wandel 2 kilometer naar Velka Upa en ga naar Hotel Terivec, heel erg oud maar het eten is superieur, de ober spreekt goed duits. Voor 3-10 euro heb je hier een feestmaal. (en als je de 10 euro haalt kan je niet meer lopen van de drank wat weer niet zo handig is terug naar PPS)
![]() |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nieuw Lid
|
Pec Pod Snezkou is super mooi.. je moet niet verwacht dat er gigantische pistes zijn zoals in oostenrijk, maar voor beginnende skiërs en voor kinderen is het heel erg leuk!
Wij gaan in de voorjaarsvakantie voor de 4e keer naar Pec pod en nog steeds vind ik het leuk. Er is wel een discotheek met een speelhal.. maar het is (naar mijn ervaring) nooit druk. Ik raad iedereen aan eens 'savonds te gaan skiën.. er is bijvoorbeeld bij hotel Horizon elke avond een kleine 'baby' piste open, niet groot maar wel erg leuk zo in het donker! |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Volwaardig Lid
|
het zijn de beste pistes in tsjechie, maar inderdaad lang niet te vergelijken met andere wintersportlanden, de prijzen zijn lager, maar de is ''koopwaar'' ook naar.
alhoewel de prijzen van verblijf als een pijl stijgen en soms andere landen overschrijden met name in vakantie seizoenen. |
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nieuw Lid
|
Eten in Pec
Wij vertrekken zaterdag vroeg (ik hoop geen ijzel) en zondag staan wij op de ski's (slapen in Polen).
Ben benieuwd en bedankt voor alle tips Roland |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nieuw Lid
|
Pec pod Snezkou
Ha allemaal,
Kan iemand mij vertellen hoe het op het moment in pec pod snezkou is? We gaan naar het skiresort pec pod snezkou, via tsjechoreizen. Iemand al wel eens geweest? Is het echt zo stijl dat je alleen via sneeuwscooters omhoog kan? Ik ka 11 februarie die kant op, ben erg benieuwd!! groetjes marielle |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Volwaardig Lid
|
Dag Marielle,
Je kan 's-winters niet met de auto naar het appartementencomplex. Het parkeerterrein is er niet ver vandaan. Bij aankomst kun je het beste je met een sneeuwscooter laten vervoeren i.v.m. de bagage. Verder is het best te lopen. Als je wilt zien hoe het nu in PpS is kijk dan op deze site: http://www.holidayinfo.cz/kamera.php...=2&loc=5&prg=0 Op de verschillende webcams kun je zien hoe er geskied wordt. Met het appartementencomplex heb je een goede keus gemaakt. Wij gaan er een week later naar toe. Mocht je wat meer informatie van het complex willen zien kijk dan op: http://www.iedema.nu/Tsjechie/Tsjechie.htm. Veel plezier daar en laat ons daarna horen hoe je het vond. Groetnis ut Dokkum (Frl) Jan |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nieuw Lid
|
pec pod snezkou
Ha amedei,
Bedankt voor de info! Ik zal zodra het achter de rug is, wat laten horen hoor! Kheb er zin in! Weet je toevallig hoe duur die sneewscooters kosten? Gr. marielle |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Volwaardig Lid
|
Ik dacht, maar weet het niet meer zeker
ik dacht het parkeren 40 Euro koste (voor een week ?) en de sneeuwscooter 12,50 Eurrie, Ja in Pec weten ze de prijzen te verzinnen hoor.Vorig jaar hebben we 8 euro betaald voor een scooter en 11 euro voor een track (een autootje op rupsbanden). Ik denk dat de 12,50 voor zo'n autootje is, maar dat weet ik niet zeker. Maar dat mag de pret niet drukken. Jan (Amedei) |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nieuw Lid
|
Woh 12,50 best nog een hoop!
Is zo'n autoje met rupsbanden dan voor meerdere personen, of ook voor 1 persoon? groetjesss |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Volwaardig Lid
|
Een scooter kan 2 personen meenemen en zo'n track 5 tot 7 personen.
Waar wij in gezeten hebben kon 1 persoon voorin zitten en 6 personen achterin. Heb je bagage mee dan gebruik je de meeste zitplaatsen om de bagage kwijt te kunnen. Jan |
|
|
|