|
|
#1 |
|
Legende
|
Voetbal
Nedved Hails Jankulovski
Capture 03/06/05 Juventus star Pavel Nedved has congratulated AC Milan on the shrewd swoop for Czech Republic teammate Marek Jankulovski, who he insists is the top player on the national team. "He is the best Czech player at the moment,” he told Gazzetta dello Sport. “Better than me.” Juventus star Pavel Nedved has congratulated AC Milan on the shrewd swoop for Czech Republic teammate Marek Jankulovski, who he insists is the top player on the national team. Bron:soccer365.com |
|
|
|
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
Re: Marek Jankulovski
Ja hij gaat naar Milan, groote club, maar ook veel concurrentie of hij vaak zal spelen is de vraag aangezien hij het mag opnemen tegen namen als Nesta en Maldini. Maar hij zal er zeker op vooruitgaan in zijn ontwikkelingen, ook een voordeel voor het Tsjechische nationale team dus!
Verder heeft Nedved bijgetekend bij Juventus tot 2007... zal hij dan toch nog terug komen in het nationale elftal... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
VIP Lid
|
Re: Marek Jankulovski
Nedvěd, Crespo, Stam, Nesta... allemaal topvoetballers spelend bij Juve en Milan die vroeger voor Lazio hebben gespeeld, evenals Aron Winter, Poborský en Vieri. Dat waren nog eens gouden tijden voor mijn 2e cluppie (als 1/4 Italiaan zijnde).
Forza Lazio! ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Voetbal: Lukas Zelenka
kan iemand me zeggen of Lukas Zelenka nog actief is als voetballer?
Op een site staat er dat hij tot 2003 bij Sparta Praag gespeeld heeft, maar nu ... ?? En wat is zijn positie op het veld, middenvelder? Voetbalt hij ook bij het Tsjechisch nationaal elftal? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Actief Lid
|
Lukáš Zelenka werd geboren te Praag op 10 mei 1979. Hij weegt momenteel 72kg en meet 1m75. Het is een middenvelder en hij speelt bij Sparta onder nummer 7.
Hij bracht nagenoeg zijn ganse jeugd door aan de zijde van Tomáš Rosický. Samen werden ze de grote hoop voor het Praagse voetbal en kende veel successen. Hij verliet Sparta om te spelen voor de Belgische club Anderlecht die hem op haar beurt uitleende aan Westerlo. Sparta realiseerde zich vrij vlug wat voor een getalenteerde speler ze verkocht hadden en deed er alles aan om hem terug te krijgen. Dit lukte in 2002. Zelenka kwam samen met Sparta terecht in de Champions League vlak na dat hij was teruggekeerd. Hij won voordien al twee league titles en in het seizoen 2004/2005 speelde hij beter als ooit tevoren en dit resulteerde in zijn plaats bij het nationale elftal. Er zijn ook weer verschillende buitenlandse topclubs die op Zelenka azen en er best wel een groot bedrag voor willen neerleggen. We gaan er vast en zeker nog van horen. Groetjes, Miloš |
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Legende
|
Hij speelt nog steeds voor Sparta Praag. Lukáš Zelenka is een middenvelder.
Ik heb wel ergens gelezen dat hij contract op zak heeft bij FC Utrecht. Wanneer hij daar gaat spelen weet ik niet meer. Op de site van Voetbal International staat ook nog wat info |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
bedankt voor de informatie
groetjes sylvie |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
Antonín Panenka
Hey
Ik ben op zoek naar een korte biografie over Antonín Panenka, ik vind dit niet zo gemakkelijk op het internet, kan iemand mij daar iets kort over zeggen? Ik weet dat hij heel sterk technisch was en dat hij een beslissende strafschop scoorde op het EK in 1976 tegen Duitsland. Daarna is hij bekend geworden. Hij speelde bij bohemians praag van .. tot ..? en waar nog? groetjes |
|
|
|