![]() |
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
Nou, Nou Juan,
Uit jouw reactie op de vorige schrijvers lijkt het wel dat jij hier de enige dronken Nederlander bent. Ik snap wel wat je bedoeld maar je schrijft het wel erg lomp op. Er was in dit topic nog niet eens over goedkoop vakantie vieren of over dronken worden gesproken. Als jij zo ook op de rokjes jaagt....... Sorry hoor maar dit moest ik nu toch even kwijt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Forum Freak
|
Jolanda, bedenk goed!! Geen sorry zeggen als je dat niet bedoeld!! Toch???
![]() Maar Juan bedoeld het vast niet zo boos! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Forum Freak
|
Ja, dat valt mij ook regelmatig op!!
En dat ondanks alle "lachebekjes" |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Pivonist
|
Ik koop een ketelpak en kom dan ietwat beschonken uit een hospoda, probeer wat Tsjechisch te praten, zeur niet over de rekening en geef goede fooi, mag dat??![]() Na zdravi!! |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Ik lees al langer mee op het forum en weet ook wel dat niet alles zo serieus genomen moet worden maar toen ik deze reactie las wilde ik toch even reageren. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Forum Freak
|
Dat mag hoor!! Als Juan mag reageren mag jij het tenslotte ook!!
![]() |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Actief Lid
|
Wij zijn 2 jaar geleden voor het eerst naar Tsjechië geweest, en waren meteen helemaal weg van het land en de mensen, vorige jaar dus weer geweest, volgende zomervakantie is ook inmiddels al geregeld, en een bezoek aan Praag staat hoog op mijn verlanglijstje. We gingen altijd naar Frankrijk, maar nu kun je ons wel Tsjechofielen noemen.
ik zou zeggen: ga zelf kijken, er is superveel te zien, en de mensen zijn hartstikke aardig. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Pivonist
|
Kijk, eindelijk een kenner wordt er ook pivo genuttigt????Na zdravi!!!
|
|
|
|