het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 14-12-05, 07:54   #11
Super Lid

dieter's avatar

Nationaliteit:
Laatst was ik op een zondagmiddag aan het wandelen en kwam bij het stadion van de Bohemians waar een wedstrijd op punt van beginnen stond. De sfeer was fantastisch en dat stadion midden in de buurt was precies zoals het zijn moet. De hele buurt zinderde en vanuit de café's trokken groepen vrolijke mensen naar de wedstrijd gewoon met de kinderen ook. Ik ben geen groot voetbalfan, maar hier had ik toch graag eens naar binnen gegaan.
Een klein weekje daarvoor zat ik met een heel leger Pardubice-fans 's avonds in de trein terug, in Nederland stap je uit als er zo'n groep de trein in komt. Hier was daar geen enkele reden toe!
dieter is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-12-05, 14:02   #12
Actief Lid

brno05's avatar

Nationaliteit:
Pardubice

he stef en tieske ik ben ook een groot pardubice fan, en heb inmiddels al heel veel wedstrijden gezien inclusief alle play off wedstrijden van de laatste 4 jaar afgelopen weekend weer een mooie wedstrijd tegen sparta praag. het is altijd leuk om van sparta thuis te winnen..
brno05 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-12-05, 14:10   #13
VIP Lid

Nationaliteit:
nase tesla pardubiceeeeeeee nejlepsi je v republiceeeee!
27 december ga ik voor de 14de x naar de pernikcity pardubice,28st thuismatch, goesting om es af te komen? kleine verbroedering?
waar staan jullie meestal?
ik sta in de jizni (staan)tribuna of course, helemaal rechts(tegen het bezoekersvak) bij onze pardubice half horse boys ultras(en waar ik ook een sjaal van heb ).

vorige vrijdag waren er zelfs schotse sympathisanten van de edinburgh capitals in de duhova arena, een kameraad van me is nu een trotse bezitter van hun sjaal. De schotten waren zeer te spreken over de schitterende sfeer uiteraard.
stef is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-12-05, 15:50   #14
Actief Lid

brno05's avatar

Nationaliteit:
ik sta meestal ook waar jij staat vlakbij waar de politie altijd op de trap staat naast het plexi glas van de tegenpartij. maar ik zit ook wel eens in de vip room omdat ik de manager van pardubice zijn vriendin wel eens mee neem... maar het beste is altijd gewoon de staan tribune..lijkt me leuk om je daar een keer te ontmoeten. weet nog niet zeker of ik dan in tsjechie ben maar we zien wel. deze week hebben ze er over gehad dat waarschijnlijk hemsky weer terug komt..er zijn zoveel spelers weggegaan dat het waarschijnlijk wel moeilijk wordt om weer kampioen te worden maar we zien wel..
Oud 14-12-05, 16:11   #15
VIP Lid

Nationaliteit:
wow zal hemsky terugkeren? super!
vorig seizoen op een thuismatch heb ik eens een hollander op die plaats zien 'konkelfoezen' dacht ik...kans is groot dat jij dat was? er was ook vrouwelijk gezelschap mee.
was je enkele weken geleden erbij, toen we thuis tegen budjeky speeldden? toen ik en jerry(je zal hem wel kennen: hokejbal fc shirt achterkant grote letters: JERRY) bij onze vrienden van budejky gingen staan? ik mocht het budejkykotel niet binnen vanwege men hhb sala, en afro,oton, vendulka en de andere van motorfans budejky maar smeken aan de policie dat ik bij hen mocht blijven staan .

30december spelen we op znojmo, zal ik wss niet gaan, er zijn er die wel gaan,en die er 2 dagen blijven om silvestr er te vieren(wij vieren het met een 20-30man in ons hhb lokaal 'ventura' in dubina). begin januari thuismatch tegen slavie.
Oud 14-12-05, 16:19   #16
Actief Lid

Tieske's avatar

Nationaliteit:
Tjsa, hebben we toch al 3 gasten met dezelfde fan gevoelens.. Haha dat is echt top. Ik kom niet zo heel vaak bij HC Pardubice aangezien we vlakbij Praag wonen, maar als het even kan probeer ik een wedstrijdje mee te pikken. Is wel een goed idee om een keer voor aanvang (of na afloop) van een match te meeten.

Stef: Helaas zit ik de 27e december in NL, dus kunnen we later een keer meeten. Laat maar weten wanneer je weer in Pardubice rond hangt.
Dieter: Volgende keer als je zin hebt dan gaan we samen naar Bohemians. Is inderdaad echt een club waar je heengaat voor de sfeer. Sigaren mee en biertje vooraf (achteraf) en je hebt een geweldige middag.
Niveau van voetbal stelt niet veel voor (3e divisie in CZ) maar toch zit er bij de gem. thuiswedstrijd zo'n 5 a 6 duizend man op de tribune, en dat aantal haalt volgens mij zelfs geen enkele club uit de nederlandse eerste divisie...
Tieske is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-12-05, 16:24   #17
VIP Lid

Nationaliteit:
voor de aanvang van elke thuismatch zitten we in sporthotel(naast het stadion) 1 en 2de tafel bij het raam, zeg dat je een kennis van stef from belgium, je wordt met open armen en volle glazen ontvangen.
dus ik zit van 27 dec tot 4 januarie in pce.(en mss enkele dagen rond begin maart,hangt af van de competitiekalender)
Oud 14-12-05, 22:53   #18
Super Lid

dieter's avatar

Nationaliteit:
Tieske, goed idee!
Hopenlijk binnenkort weer even in Praag (en misschien ook wel Pardubice).

Groet!
dieter is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-12-05, 01:32   #19
Actief Lid

brno05's avatar

Nationaliteit:
he stef ik weet nog niet zeker of ik de 27 daar ben maar heb je een mobiel nummer kunnen we smsen,ik ga met kerst terug naar nederland en ik weet niet of ik dan al terug ben. ik kom in die tijd terug maar weet nog niet precies wanneer....muj cislo je 776890953

s posdravem

jarno

en waarschijnlijk was ik dat vorige jaar met het vrouwelijke gezelschap. dat is het leuke van tsjechie dat vrouwen het leuk vinden om met een man naar hokej te gaan. dat heb ik in nederland nog nooit meegemaakt
Oud 15-12-05, 23:11   #20
VIP Lid

Brenda's avatar

Nationaliteit:
Nou dat is jou dan misschien niet gelukt Jarno, maar ik ging graag met mijn vriendje mee toendertijd.

Ik ben jarenlang met Alex mee gegaan naar de ijshockey in Nederland , we gingen dan naar de Gunco Panda's, HIJS, en het Nederlands team.

Dus misschien deed je het toch niet goed met de NL dames, Jarno!
Brenda is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels