![]() |
|
|
#21 |
|
Volwaardig Lid
|
Weet niemand meer over de camping te vertellen. Wij zijn ook geinteresseerd of er veel jeugd van rond 17 jaar oud is, hoe zijn de plaatsen op de camping, komen er veel Nederlanders....enz.
Groetjes ,Sonja. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nieuw Lid
|
ja ze verhuren er huisjes
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nieuw Lid
|
Je moet je niet veel voorstellen van de huisjes, dit zijn gewoon houten hutjes waar je alleen kunt slapen.
Zelf hadden wij vorig jaar het appartament boven het restaurant gehuurd deze was wel lux. Bij de camping zit ook een dicotheek. Het zwembad was helemaal top en het riviertje waar de kids vanaf de brug insprongen vonden ze ook leuk. Ook is bij deze camping een tenniscomplex. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
camping zamberk
Wie kan ons vertellen hoe het op de camping is, sanitair e.d.
Zitten er supermarkten in de buurt. Is het plaatsje een beetje gezellig en de natuur? Ik wil graag reakties van mensen die er geweest zijn of er in ieder geval iets over kunnen vertellen. Dank jullie wel. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nieuw Lid
|
Monique,
De camping ligt naast het openlucht zwembad en in Zamberk zijn ruim voldoende supermarkten. Je kunt deze op de fiets of met de auto goed bereiken. Natuur heb je voldoende in de omgeving. Groeten André |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo,
Ik ben nu een aantal jaren naar deze camping geweest. Ik heb een hoop Tsjechische campings gezien met slecht sanitair. Hier ben ik echter blijven terugkomen omdat het goed vertoeven is. Het zwembad ligt tegen de camping aan. Het is een groot zwembad met meerdere glijbanen. De camping is middelgroot maar erg netjes. Sanitair is goed en schoon. Soms is het in het hoogseizoen wel druk op de camping. In de omgeving is genoeg te doen, bij de camping is een restaurant, een discotheek, een tennisbaan en naar verluid tegenwoordig ook een bowlingbaan. Het dorp Zamberk is op loopafstand. Daar zijn meerdere supermarkten, kroegen en restaurants. Het camping personeel is erg aardig en zeer behulpzaam. Om de camping kan je een soort blokhutten huren. Daarin zitten alleen bedden maar er is een grote keuken verderop op de camping. Er is ook een groter huis maar dat moet zeer ruim van te voren gereserveerd worden. Mocht je meer willen weten: paragoensia@hotmail.com gr, Tim |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Lid
|
Camping - Recreatiepark in Zamberk
Wij zijn ook op het recreatiepark bij de camping geweest, maar hebben er niet geslapen omdat het vol was. Een modern park en een prachtige omgeving ! Hoeveel Nederlanders er waren was slecht te meten, maar er werd om ons heen door verschillenden Nederlands gesproken.
Laatst aangepast door Estrabella; 05-10-07 om 09:08. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nieuw Lid
|
Camping Zamberk
om even antwoordt te geven op de eerder gestelde vraag (hoe is de camping in Zamberk): Ik ben er twee weken geleden geweest en de camping (concurentie bekeken) is niet zo heel groot met heel net sanitair, wel is er geen deur of gordijn bij de douches (voor diegene die dat een probleem vinden). Bij de camping zijn van allerlei activiteiten te doen zo is er inderdaad ook een zwembad met glijbanen. De natuur in dit gebied is natuurlijk geweldig !! Op de vraag of het ook geschikt is voor jeugd tot 17 jaar kan ik helaas geen antwoordt op geven dit is denk ik afhankelijk van de wensen van deze jeugd er is wel een diskotheek maar stel je hier niet teveel van voor. Voor wat betreft het uit eten is het inderdaad zo dat er in Zamberk zelf geen hele goeie restaurantjes zijn wel is er een restaurant bij de camping en natuurlijk kan je even een stukje met de auto en je dan kun je heerlijk eten. Indien er iemand de camping in Zamberk gaat boeken zou ik willen zeggen kom eens bij ons langs voor informatie over de regio wij helpen jullie dan graag verder. Groeten Edwin |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nieuw Lid
|
zamberk
Wij zijn op camping zamberk geweest, (2 pers 4 jaar terug )het sanitair is netjes, nissen om te douchen t.o wasbakken. De camping ligt naast een groot sport complex (tennisvelden er worden ook wedstrijden gespeeld ,voetbalvelden en een modern zwembad , recreatie veld balspel ) voor het zwembad moet je een soort pinpas kopen die je kunt opwaarderen voor de entree ,glijbaan , bubbelbad of een ijsje . bij de ingang zijn een restaurantje en een soort disco ik weet niet voor welke leeftijd .Op het voetbal terrein word in het hoog seisoen een groot feest gehouden met varken aan het spit een verschillende bands erg leuk. UItstapjes kun je maken naar Kraliky klooster,Letohrad museum kun je ook lkker etenTrebechovice(Bethlem kerststal van houtsnijwerk alles beweegt. De omgeving is heuvelachtig .Marchien
|
|
|
|