het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 09-11-05, 10:10   #11
Actief Lid

Willem II's avatar

Nationaliteit:
Ik heb recentelijk wat contacten gehad met EUReality, ze zijn aardig en vriendelijk, maar er komt (in ons geval) weinig initiatief vanuit die kant.
Afspraken worden niet nagekomen, het is teveel snel-snel en te weinig capaciteit (mensen) .
Mijn ervaring is dat je goed moet doorvragen op de antwoorden die je vanuit EUReality krijgt (maar dat geldt eigenlijk voor elke makelaar).
Willem II is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-11-05, 12:47   #12
Actief Lid

Willem II's avatar

Nationaliteit:
Naar aanleiding van bovenstaand bericht ben ik benaderd door een contactpersoon van Eureality in NL.
Hij vroeg naar de reden van mijn 'negatieve' ervaring bij Eureality. Ik heb hem het e.e.a. uitgelegd wat de achtergrond was.

Nadien nooit meer iets van hem vernomen.... Dit is in lijn met mijn ervaring met Eureality.
Willem II is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-12-05, 08:47   #13
Nieuw Lid

Het afgelopen jaar heb ik veel zaken met ze gedaan; ik steek mijn hand voor ze in het vuur! Soms iets teveel hooi op hun vork, maar wel volledig betrouwbaar en nog sympathieke mensen ook.
RJDB is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-12-05, 07:52   #14
Legende

Marcel's avatar

Nationaliteit:
er zijn inderdaad wel wat personele wisselingen geweest.
maar ze kunnen toch elke keer tsjechische medewerkers vinden die ook redelijk goed nederlands spreken.
wij hebben via hun in 2004 een huis(je) gekocht en de rest van de zaken regelen zij ook. we zijn nog steeds tevreden over ze.

marcel
Marcel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-12-05, 16:25   #15
VIP Lid

Nationaliteit:
Op hun internetsite www.eureality.nl staan ook referenties van hun nederlanse klanten. Zelf kan je ook verdere referenties opvragen, misschien zelfs in kontakt komen met de mensen, die zaken hebben gedaan met deze makelaar. Het beste is alles te horen, van de mensen die bij hun huis hebben gekocht.
Klara is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-12-05, 09:28   #16
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Onze ervaringen met EuReality zijn absoluut positief. Hebben in kader van onze zoektocht ook andere mensen benaderd. Iedereen die met EuReality heeft gewerkt was (zeer) positief.
RiLen is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-01-06, 18:06   #17
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ik heb zeer goede ervaringen met Eureality

Ik heb bij Eureality mijn huis gekocht, de SRO opgericht, en het huis laten verbouwen. Alles is stipt volgens afspraak gegaan. Eureality werkt voor de verbouwing samen met Proxion. Zij maken van te voren een calculatie en hebben dit zeer zorgvuldig gedaan.
Verder hebben ze voor een boekhouder gezorgd.
Ik ben zeer lovend over Eureality en de moeite die ze voor je doen. Dat kom je in Nederland niet meer tegen.
fokken is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-02-06, 20:29   #18
Legende

Marcel's avatar

Nationaliteit:
ik ben over het algemeen een echte "azijn-pisser" en "schriep" als het om geld gaat, maar ik heb bij EuReality nooit het gevoel gehad van opgelicht te worden of veel te veel te moeten betalen.

marcel
Marcel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-03-06, 13:19   #19
Nieuw Lid

ruischen's avatar

Nationaliteit:
Wij hebben vorigjaar via eu-reality een chalupa gekocht, en zijn zeer te vreden over de afhandeling en de begelijding van deze makelaar
Vladimir
ruischen is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-09-07, 16:44   #20
Volwaardig Lid

Noiseboy's avatar

Nationaliteit:
Wij zijn al met al een jaar bezig geweest een huis te vinden. Probeer zoveel mogelijk zelf te doen. Wij hebben uiteindelijk alles afgewikkeld via Eureality die in zowel CZ als NL is gevestigd. Zij verlenen diensten op basis van een (zeer redelijk) uurtarief. Dus geen addertjes onder het gras. No cure no pay.
Noiseboy is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels