![]() |
|
|
#21 |
|
Volwaardig Lid
|
Re: Camping Euro Air in Vrchlabi
Hallo Thom (Zwervers)
We hebben vorige week al het zekere voor het onzekere genomen een een mailtje gestuurd met de datum van aankomst en hoelang we denken te blijven (min 10 dagen). Kregen inderdaad per omgaande een bevestiging terug. Het sanitair is inderdaad fantastisch. Enkele jaren geleden stonden we op Vejsplachi en na een rondvlucht hebben we op Euro Air een sanitaire stop gemaakt. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Volwaardig Lid
|
Hallo Jelle,
is deze camping makkelijk te bereiken met een caravan? Is de camping goed aangegeven in /bij Vrchlabi? Zit er toevallig een zwembad bij? Is er ook wat te doen voor jeugd van 15-18 jaar? Groetjes Sonja |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Volwaardig Lid
|
De camping is prima te bereiken met de caravan, er is een zwembad bij, en er is voor de jeugd ook wel wat te doen. Toen wij er waren werd er nog een disco georganiseerd.
De camping staat wel goed aangegeven. Je moet gewoon de bordjes volgen naar "euro air" het vliegveld dus. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nieuw Lid
|
Camping Euro-Air in Vrchlabi
Wij gaan dit jaar naar deze camping,nu heb ik al veel op deze site gelezen over deze camping dus dat zit wel snor.
Wat ik graag zou weten is wat moet ik absolut zien als ik daar ben zodat ik niet later krijg te horen van ben je daar niet geweest?wat jammer. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Volwaardig Lid
|
Re: camping Euro-Air in Vrchlabi
Spinleruv mlin
Broumovske steny hier kun je heel mooi wandelen, en met een bootje over het water. Er ligt een meertje tussen allemaal rotsen. Is erg leuk om naar toe te gaan. Is nog wel zo'n 100 km rijden. Trutnov is een leuk stadje Een dagje naar liberec, mooie stad. De Snezka 1602 hoog Richting Jicin en Turnov daar heb je de de Cesky raj mooie rotsen. Janske Lazne kuuroord. Hradec Kralove mooie stad. In Dvur Kralove nad Labem is een mooie dierentuin Kuks een plaatsje net boven Jaromer 16 km onder trutnov mooie oud kasteel. Zo kan ik nog wel even door gaan maar ik weet natuurlijk niet waar je van houd. Ik hoop dat dit al wat meer duidelijkheid geeft. En anders hoor ik het wel, vraag maar raak. ![]() Groeten Jelle |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Lid
|
Re: camping Euro-Air in Vrchlabi
Hoi
Wat je leuk vind weet ik natuurlijk niet, maar je kunt via het Tsjechië's consulaat op het internet gratis heel veel informatie aanvragen. Daar zit ook voor jullie hele mooie adviezen tussen. Je kunt ook vragen op de camping, je zal er versteld van staan wat je kunt zien en doen dan heb je aan drie weken niet genoeg. Prettige Vakantie. ![]() |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nieuw Lid
|
beetje late reactie maar wij zijn net terug...waren van plan naar lisci farma te gaan maar dat leek geen goede camping...veel te duur (voor tsjechische begrippen :P) euro air camp is goed verzorgd...(jammer dat de pomp van t zwembad kapot was) super leuk voor de jeugd. Wij hadden het plan er 1 week te staan maar omdat het zoooo super leuk was zjin we 3 weken gebleven. En ja er is een meer in de buurt voor de hond. Meestal is het eten op een camping idd minder dan in een restaurant ja, maar het is prima te eten daar. super service!!! leuke mensen...leuke campingbaas. Veel jeugd plus activiteiten. je maakt snel vrienden. er zijn geen strenge regels bv hoelaat het stil moet zijn...maar de camping baas let er wel gewoon op wanneer de jeugd te luidruchtig is. Naar het dorp kan je lopen...20 minuutjes denk ik. Mooie omgeving...veel activiteiten als fietsen quodrijden, minicross...rodelen...paardrijden (tip)
groetjes Anne |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nieuw Lid
|
airo air camp is super!!! heb er afgelopen zomer weer een top vakantie beleefd!
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Volwaardig Lid
|
Camping Euro Air in Vrchlabi
Na 10 jaar boerencampings te hebben bezocht, willen de kinderen nu MEER. Dus zijn we op zoek naar camping met zwembad, wat meer luxe, schaduw voor onze honden, maar vooral leuk voor de kids van 11 en 13. Over camping Euro Air is veel geschreven, maar ik wil toch echt weten of dit iets voor onze kinderen is. Wie geeft nog een positieve reactie, zodat we tot een besluit kunnen komen?
|
|
|
|