|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#31 |
|
Moderator
|
Kijk ook eens op de website van Spinderluv Mlýn. Hier vind je veel informatie (in het nederlands) over Sport, Ontspanning en Evenementen... (Spinderluv Mlýn ligt in het reuzengebegte).
Vooral via Yellow Pointkan je veel dingen doen daar.... zoals: ![]() en meer....
|
|
|
#32 |
|
Moderator
|
Verder is er een mooi overdekt zwembad, een internetcafé, supermarktje en genoeg restaurantjes/cafe's in Spinderluv Mlýn.
Het is ook mogelijk om een stukje verder in Vrchlabi een rondvlucht over het reuzengebergte te maken.... Er worden ook zo'n 3 keer in de week busreizen aangeboden richting Praag.....
|
|
|
#33 |
|
Lid
|
heej eefje,
van welke scouting groep ben je woon nl. ook in den helder en zit ook op scouting. zelf ga ik met me ouders al jaren op vakantie naar tsjechie dus zou je eventueel ook een keer langs kunnen komen voor informatie stuur ander maar een pb. groetjes arjenne |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Eefje
Mijn zoon is afgelopen zomer met de scouting groep naar Praag (2 dagen)en Brno (12 dagen) geweest en ze hebben het uitstekend naar de zin gehad. Ze hebben in praag van alles bekeken en in Brno o.a. grotten bekeken en gezwommen. De jongens en meisjes waren tussen de 16 en 20 jaar. Als je wat meer wilt weten kun je ons mailen. Dan geef ik je vragen wel door aan mijn zoon. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Volwaardig Lid
|
Ik ga dit weekend bij de scouting van Liberec kijken, dus als je meer info wil, dan moet je me na het weekend maar een berichtje sturen. Je kunt overigens ook zweefvliegen in Tsjechie (wij gaan hier al jaren heen met mijn zweefclubje).
Groeten uit Brno, Paul |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Actief Lid
|
Skaut in CZ
Tja, ook bij scouting wordt CZ populair. Ik ben in 2004 in Olomouc gewest met 23 verkenners (jongens van 11-14 jaar) (+ 10 begeleiding). Ik was (en nu nog) contactpersoon tussen de tsjechen en oze groep.
Maar dat was een uitwisseling en we kregen subsidie Heeft jou woonplaats geen stedenband met een plaats in CZ? Wil je iets meer wetendan hoor ik het wel. zie ook: http://www.vk1goesolomouc.tk en http://vk1.zwervers.com groet Johan
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
hoi
ik zit bij JW en als ik goed gekeken heb op je cu2 zit jij bij de inka's naast ons. maar als ik wat wil vragen aan je hoor je het wel groetjes eefje |
|
|
|
#38 |
|
|
hallo johan
is wel tof dat je met grote groep naar het buitenland gaat. maar ij zijn al een paar jaar geen landverkenners meer. ik weet dat 1 van mijn begeleiding heel veel in tsjechie kwam. das ook 1 van de redenen waarom wij gaan/willen. als ik vragen heb dan hoor je dat. greetz |
|
|
|
#39 |
|
Super Lid
|
Misschien is onze camping iets voor jullie? Het is kleinschalig, ligt aan de voet van het Reuzengebergte. In de buurt is er genoeg te doen.
Meer informatie kun je vinden op www.papillon.qmotion.cc |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
|