het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 07-11-05, 19:51   #71
Nieuw Lid

Keesie bedankt voor je tip, maar daar hebben we van de zomer gestaan en nu wilden we wat verder Tsjechie in om een wat ruigere natuur te ontdekken.
willem46 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 25-11-05, 09:04   #72
Nieuw Lid

Nationaliteit:
hallo.
ben ook even wezen kijken op de site van Liscifarma.
ziet er goed uit hoor.
verdiep me er pas sinds kort een beetje in en is de eerste keer dat we naar tsjechie gaan maar geloof wel dat Liscifarma voor tsjechiebegrippen redelijk aan de prijs is he.
wij willen ergens in augustus naar tsjechie ... en deze camping zal ik zeker in mijn hoofd houden.
vindt het overigens voor mijn kids (4 stuks) wel oke als er veel nederlandse mensen zijn.
groet .. ron
ron-h is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-12-05, 11:48   #73
Nieuw Lid

Hanneke's avatar

Nationaliteit:
Wintercamping in het Reuzengebergte gezocht

Wij vertrekken 15 januari voor de eerste keer naar Tsjechie, met de caravan. Nu zoeken wij een zonnige wintercamping waar ook de hond welkom is.
Camping Lisci-Farma in Vrchlabi lijkt ons wel wat, ik heb al aardig wat reacties gelezen, maar jammer genoeg nog geen reacties over in de winter.

Wie kan ons vertellen hoe het hier 's winters is of wie heeft nog een andere tip voor een goede (schoon en warm sanitair en grote plaatsen) wintersportcamping in Tsjechie?

Alvast bedankt!
groetjes Hanneke
Hanneke is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-12-05, 12:58   #74
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Wij zijn daar 3 jaar geleden geweest, op het Kerstdiner na was het een goeie camping.
De paden waren toen wel erg ijzig waardoor mijn moeder is gevallen en haar arm heeft gebroken, maar dat kan altijd en overal gebeuren, dus vonden wij dat niet een manco van de camping.
Het was wel erg druk, dus ik zou reserveren als ik jullie was.
Corrie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-12-05, 16:01   #75
Actief Lid

sylvia's avatar

Nationaliteit:
Ik zou graag willen weten hoe iemand op het idee komt om in de winter te gaan kamperen?
Wie heeft dit al eens vaker gedaan en heeft dit dan de voorkeur op een huisje huren?

Groetjes Sylvia
sylvia is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-12-05, 16:35   #76
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Of lekker warm in een pension zitten, gezellig .
Ik kan me ook niet zo goed voorstellen dat iemand op een verlaten campingterrein in z'n caravannetje gaat zitten. Of zijn er zoveel meer mensen die dit doen...?
Esthertje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-12-05, 16:49   #77
Geblokkeerde account

Ik heb zo,n 15 jaar de wintermaanden op een prachtige wintercamping in Sauerland door gebracht in een lekker verwarmde caravan, van de 600 staanplaatsen waren er zo,n 450 bezet.
O T
Vonny is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-12-05, 17:06   #78
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Zo! dat had ik niet verwacht, maar wat betekent O T ?
Esthertje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-12-05, 17:53   #79
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Esthertje schreef:
Of lekker warm in een pension zitten, gezellig .
Ik kan me ook niet zo goed voorstellen dat iemand op een verlaten campingterrein in z'n caravannetje gaat zitten. Of zijn er zoveel meer mensen die dit doen...?
Esther, bij jou in het pension is het zeer zeker gezellig en warm, daar twijfel ik niet aan!! Maar op de meeste wintercampings (en we zijn al op verschillende geweest, ook in b.v. Frankrijk) is het ZEKER niet verlaten, de meeste moet je reserveren omdat er anders geen plaats is!!

En bijna alle caravans hebben een goeie of zelf hele goeie verwarming.
Wij hebben bijvoorbeeld een Solifer caravan die speciaal gemaakt is voor de winter en in Finland, dus die weten wel wat koud is!!
Deze caravans hebben centrale verwarming met ringleiding (geen hete lucht maar warmwater buizen) die tot ruim -20gr. C. de boel binnen nog warm stoken.
Wij hebben het nog nooit koud gehad.
Dus nee, kamperen in de winter is niet koud, niet eenzaam en ook nog heel knus en gezellig (tenminste dat vind ik!!)
Corrie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-12-05, 19:44   #80
VIP Lid

wintercamping

hallo iedereen,wij zijn dus ook winterkampeerders,verschillende jaren in harrachov op camp jirska gestaan en het is ons altijd goed bevallen.
het is een keer min 22 graden geweest en geen kou gehad hoor .
nu hebben we gekozen voor een huis omdat er vrienden meegaan
we vertrekken zaterdag naar chotevice voor 2 weken naar het huis van gerrit kramer,hopen dat er sneeuw is voor de kids
groetjes spooky
spookycat is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels