|
|
#21 |
|
Forum Freak
|
Nou als het goed is gaat het zaterdag allemaal gebeuren. We hebben een mannetje gevonden die ons 10 mtr berkenhout kan bezorgen. Het wordt in stammetjes van een halve meter gezaagd en ze doen het direkt kloven. Het hout is wel nog voor 30% nat, dus gekloofd moet dat beter drogen. We kunnen dus voorlopig weer een jaartje vooruit. De volgende keer gaan we dit dus vroeger regelen. Bedankt allemaal.
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Ben nog op zoek naar enkele kuubjes openhaard hout..... iemand nog een adresje .... liefst bezorgen ...
![]() |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Moderator
|
Ik heb inmidels begrepen dat onze vaste leverancier niets meer heeft liggen en ook het bos niet meer in wil tot april/mei:snik:
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Voor een kratje of 5 ook niet ..... wordt ie weer warrum van
![]() |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Moderator
|
Agelopen voorjaar was hij heel blij met een fles Friese Beerenburg (Gerard Brons uit Gorredijk).
Nu weer on-topic Nee ik denk ut niet, ze handelen nl ook in kolen en briketten. Schijnen ze nogal druk mee te zijn deze weken. De zaak staat in Upice, aan de doorgaande weg langs de Upa, ter hoogte van het postkantoor. Omdat mijn onvolprezen buurman Frantisek altijd contact legt weet ik ff geen tel.nr ![]() |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Forum Freak
|
Willem II Waar hebben jullie een huis ?
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Novy Studenec ... zo'n 20 km onder Chudrim.... beetje uit de buurt ...
![]() |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Forum Freak
|
Dan hoop ik dat iemand anders je kan helpen, succes in ieder geval.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Moderator
|
Ben bang dat je zelf moet
![]() |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Hoe kom je eigenlijk aan hout? Mag je gewoon de bossen in en stammen pakken...? Of ligt dat niet zo eenvoudig ...?
![]() |
|
|
|