![]() |
|
|
#1 |
|
Lid
|
Survival
Beste forumleden,
Elk jaar ben ik begeleider bij een survival van een middelbare school(3deklas vmbo) en trekken we er altijd op uit naar de Ardennen. Ik ben nu weekje lid hier, omdat ik geinteresseerd ben in wintersport in tsjechië maar nu dacht ik even na over het volgende: Weet dat er volop mountainbike mogelijkheden zijn, gebied in Tsjechië is avontuurlijk en er zijn rivieren. Weet iemand hier op dit forum iets over bedrijven die survivalactiviteiten aanbieden? Of is er iemand hier op het forum die dat aanbied? Wat is een geschikte plek voor survival, reis per bus, dropping met tas mogelijk dus bus hoeft niet op overnachtingsplek?Met activiteiten kunnen wij als begeleiding helpen aangezien iedereen de juiste kwalificaties heeft. Kortom heeft er iemand tips? of Ideeën of ervaring in survivals in Tsjechië? ben benieuwd naar jullie reacties! gr. Peter |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nieuw Lid
|
kijk eens op de site van www.skolmax.cz daar staat bij het zomerprogramma heel veel informatie
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pivonist
|
Houd er rekening mee dat je in Tsjechië uitgestrekte bossen hebt, je kan er uren wandelen zonder ook maar iemand tegen te komen. Een goede gids en of begeleiding lijkt me noodzakelijk, anders wordt het een echte "survival". Nazdravi!!!!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Forum Freak
|
Kijk eens op deze website http://www.bohemianoutdoor.com/reizen.html
Bij Tokan heb ik weleens een kijkje genomen, is misschien een leuk idee voor scholieren. De accommodatie en survivals worden geregeld door een nederlandse man. Veel succes en plezier met iets leuks vinden. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
VIP Lid
|
http://www.baldovec.cz/index_1.htm
Kijk eens op deze site , die is van camping Baldovec. Daar is op de camping ,rond de camping zat te survivelen, en een voordeeltje er zijn ook huisjes op de camping om te overnachten. of evt met tenten op de camping. Heel veel succes. ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
kijk eens bij www.sportcamping.cz of op www.sledehonden.nl deze lui bieden veel mogelijkheden en hebben zelf een prachtig stuk land van 26 ha
|
|
|
|