![]() |
|
|
#21 |
|
Volwaardig Lid
|
Ach, je gaat naar de eerste beste "TRH" en koopt deze mooie sweaters voor een prikkie. Ook al is de kwaliteit minder, dan koop je er gewoon 2 bij hem. Jij blij en de vietnamees ook blij
![]() |
|
|
|
|
|
#22 |
|
VIP Lid
|
Ja alleen jammer dat je favorite shirt na een tijdje kapot gaat...
Je met een dof rood shirt loopt... En dat echt wel te zien is, en te merken met dragen, dat het geen originele is... ![]() |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Actief Lid
|
hoop je
.durf te wedden dat de vietnamezen het daar gauw ook gaan verkopen.zou ook even in praag bij de vietnamese markt te kijken wie weet.bovendien adidas word negen van de 10 keer ook in landen zoals taiwan gemaakt. |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Super Lid
|
Heeft iemand het origineel thuis? Liefst niet verbleekt en niet vol met motten
![]() |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Actief Lid
|
Ik MOET deze trui echt hebben! Heeft iemand al gevonden waar je de goede kan bestellen?
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Administrator
|
Op Ebay vind je er genoeg:
http://search.ebay.com/search/search...e=czech+adidas ![]() Let echter wel op de versie: bij velen ontbreekt de tekst SVAZ... |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
HahahaWeinig kans denk ik, misschien een oudvoetballer van toen... Maar ik heb hm hoor Gewoon bij de Adidas Store. Mooie is, dat ze nu bij City Sport in Olomouc een actie hebben, dat als je wat boven de 1990 kc kocht kreeg je 500kc korting, heb dus maar 2090 kc betaald, kwaliteit is echt goed, en zit lekker haha... T wordt wel allemaal verkocht als zijnde "Ne jen pro VyVolenich" Dus zal hm in CR niet zo gauw dragen haha, heel veel mensjes lopen er hier al mee, zal in NL wel anders zijn Ben er wel happie mee, heb de aanhangels nog ergens liggen hier geloof, zal ze mee naar NL nemen en t artikelnummer hier posten dan, als die erop staat ![]() |
|
|
|
|