|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Volwaardig Lid
|
Euro-Air camp - Vrchlabi
Wie is er op camping Euro-Air in Vrchlabi geweest? Is het nodig te reserveren voor de periode va 25/7?
www.euro-air-camp.cz |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nieuw Lid
|
Re: Camping Euro Air in Vrchlabi
Hoi Ine wij zijn er geweest en hebben daar een prachtige vakantie gehad, wij hadden niet gereserveerd.
Van het vliegveld heb je echt geen last. Geweldige omgeving om te fietsen en lopen Groetjes Michael |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo Ine,
Wij stonden op camping Vejsplachi, maar hebben wel gegeten op camping Euro Air. Dat is ons slecht bevallen. Je zat daar tussen de tafeltennistafels en de bowlingbaan te dineren. De pingpongballen vlogen tussen de soepballen door...Verder weet ik niets over die camping, misschien best wel gezellig. Wim |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Leuke camping, ik kom er al jaren. Goede voorzieningen, en van het vliegveld heb je echt geen last, (kun je trouwens wel lekker op het terras zitten).
Goed restaurant, lekker eten en het val best wel mee met de overlast van de ping-pong tafel. (het is toch vakantie). |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
Een vraagje aan diegene die reeds op camping Euro Air geweest zijn :
Beschikt de camping over individuele douches en toiletten met vergrendelbare deur ? Alvast dank voor jullie antwoord !! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Volwaardig Lid
|
Hallo
Ik ben twee keer op deze camping geweest. Het Sanitair is er zeer goed, er wordt goed schoon gemaakt vlgns mij twee maal per dag. Alles is vergrendelbaar er is een was machine aanwezig Super goede camping. Je zit ook niet al te ver van het dorp af(vind ik) ongeveer een kilometer lopen mischien iets meer. Vliegveldje kun je mooi zitten en kijken heerlijk in de zon. In het centrum kun je goed eten. Wanneer ik die kant nog een keer op ga dan ga ik zeker naar die camping Groetjes marielle |
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
Bedankt voor uw antwoord !!
Ik had de vraag ook al rechtstreeks gesteld aan de camping, maar kreeg niet echt een concreet antwoord, ze verwezen naar hun website www.euro-air-camp.cz en daar was niet echte een antwoord te vinden op mijn vraag. Enfin, ik ben geholpen nu !! ![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
hallo Jelle, je zegt dat je hier al twee keer geweest bent .weet jij dan mischien of hier in de buurt ook iets is waar de hond eventueel kan zwemmen?
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Hoi ,
Kun in deze omgeving ook fietsen? En zijn er ook bewijzerde wandel en fiets-routes? Nog een vraag : de reis er naar toe vanuit Ned. Wat is het beste over DResden of over Frankfurt? Wij rijden met een auto + caravan. BVD. Oma ![]() |
|
|
|
#10 |
|
Volwaardig Lid
|
Hallo Mjeetje
Ik zou het echt niet weten, ik heb zelf geen hond dus let ik daar niet zo op. Er is wel zwemwater in de buurt mischien dat het daar toegestaan is. Succes ermee. Groetjes Marielle(jelle) |
|
|
|