![]() |
|
|
#101 |
|
Nieuw Lid
|
Re: Tsjechisch café in Amsterdam
Hallo Allemaal,
Dit is Cor van Het Wapen van Londen, Ik ben net terug van vakantie, maar iik kan geen foto's op onze webpage zetten, als ik ze niet gekregen heb.......................... Ik heb wel gehoord dat het een gezellige avond is geweest. En over durven gesproken....... daag me niet uit..... ![]() Groetjes allemaal, en tot de volgende party Cor |
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Super Lid
|
Dan liep er iemand alleen voor de show met een camera in de hand.
Ik ben niet de enige die iemand met een fototoestel zag. Ach, wass ist auch egal. De volgende keer neem ik mijn eigen camera mee en zet de foto's dezelfde dag op het Forum ![]() |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Pivonist
|
Ik heb een tip gekregen dat de gemaakte foto's gekocht zijn door een van de aanwezige, het was dusdanig dat diverse sexshops belangstelling hadden. De sok is nu een gelieft object, het café krijgt een andere naam "Die smutziche manshaft" en tafeldansen(halfnaakt)is standaart!!!Nazdravi!!!!! Kan me niets meer herinneren, Ja, Ja, smeerpijpen!!!
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Actief Lid
|
Nou, week geleden bij Het Wapen van Londen geweest, op zoek naar de "beroemde striptafel", maar zag dat het technisch onmogelijk was...alleen kabouters zal het lukken.
Leuk dat ze daar Becherovka en Fernet hebben. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo Allemaal,
Dit is Cor van Het Wapen van Londen, Ik hoorde net van josef dat hij weer een leuke avond gepland heeft... Dit keer op zaterdag avond 5 november vanaf een uur of 8 in de avond. We hopen een jullie welkom te heten, en voor wie dit bericht uitprint en meeneemt ontvangt natuurlijk weer een gratis eerste drankje. Tot de 5e... Cor van: Het Wapen van Londen Amstel 14 1017 AA Amsterdam Tel: Josef: 0655568576 Cor: 0615395317 |
|
|
|