|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
VIP Lid
|
Chotevice
hallo iedereen,we hebben voor de kerst en eindejaars een huis geboekt in chotevice van een nl eigenaar.
we zijn geen fervente skieers maar sneeuw zou wel leuk zijn voor de kinderen. weet mischien iemand of het daar een beetje sneeuwzeker is en ook of in het dorp een restaurant en een winkel voor de dagelijks broodjes en dergelijke. alvast heel erg bedankt groetjes spooky ps.van harte proficiat met jullie prachtige site |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Forum Freak
|
Re: Info over het dorp Chotevice?
Hoi Spookycat, niet direkt schrikken hoor. Je kunt er best redelijk van uitgaan dat er met kerst en oud&nieuw sneeuw ligt. Het is niet zo ver bij ons vandaan en vorig jaar hadden we sneeuw zat! (Maar ja er zijn geen zekerheden in het leven) In het dorpje zit volgens mij wel een winkeltje en er is een ieder geval een kroeg, hier zul je vast en zeker iets lekker Tsjechisch kunnen proberen. Wil je iets uitgebreider winkelen of eten, kun je makkelijk naar Trutnov rijden (dit is ongeveer 12 km). Veel voorplezier alvast en wie weet is er nog iemand die iets meer over het dropje kan vertellen.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
VIP Lid
|
Hey Estertje,heel erg bedankt voor u reaktie,we zijn al een viertal keren met de kerst in harachov geweest met de caravan,dat was geweldig goed gegaan en ieder jaar sneeuw,de ene keer wat meer dan de andere keer maar skieen doen wij toch niet.
Nu gaan er vrienden mee met twee kinderen en dan is met natte skipakken enzo in de caravan niet zo handig daarom kozen we voor een huis.Hrachov licht hoger dan chotevice en daarom men vraag over sneeuw,we gaan zeker ook uitstappen maken en dan eten we wel waar het uitkomt maar het is toch makelijk als er kort bij iets is kunnen we te voet en toch iets drinken,en voor de broodjes smorgens is een winkel in de buurt toch ook makkelijk. nogmaals bedankt groetjes spookycat |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Actief Lid
|
hallo spooky,
mag ik weten naar welke woning je gaat is het woning WEIDMANSHEIL (eigenaar GERRIT ) daar ben ik ook geweest dan kan ik je misschien wat meer vertellen en foto,s 12 km verder ligt trutnov, dit is een wat grotere stad er zit daar een restaurant waar je werkelijk fantastisch kunt eten .echt super.ik zal eens in mijn geheugen en archiefen gaan spitten voor je, groetjes anniwil ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
VIP Lid
|
Hey Anniwil,ja dat is het huis waar we naartoe gaan,wat leuk dat je er ook was,het zou heel tof zijn als we meer konden vernemen over het huis en de omgeving.
Wat een geweldig iets is deze site toch he,ik ben hier een tijdje terug per toeval opgekomen en ik begin verslaafd te geraken geloof ik ,hihihi groetjes spooky |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Actief Lid
|
hoi spookycat,
ikheb je een persoonlijke mail gestuurd in je postvak,ben je al zo verslaafd dat je weet hoe dit werkt ,ga op de voorpagina naar mijn profiel en daar zie je het staan , groetjes anniwil |
|
|
|