![]() |
|
|
#1 |
|
Lid
|
Eurocamping Bojkovice
Hallo allemaal,
Je zult maar geen caravan of tent hebben en dan ook nog eens 3 kinderen. Bijna alles is berekend op vier personen. Dat werd dus zoeken zoeken en nog eens zoeken. Nu is ons oog gevallen op camping Bojkovice. We kunnen er weinig over vinden. Wie is er geweest en wat is er leuk of niet leuk/minder aan. Zijn er ook meertjes in de buurt. Hoe is het zwembad. We gaan met 2 gezinnen met in totaal 5 kinderen. Alvast bedankt! groetjes Marjolein ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
|
Over Bojkovice is al best wat neergezet op het forum. Zoek maar even met de zoekfunctie. Ik was er (in 1999, dus alweer lang geleden) en toen was het er prima en was er een animatieprogrammatje voor kinderen. Verder was het zwembad schoon maar niet zo heel groot, tafeltennistafels, kampvuur, klein terras/"restaurantje". Maar kijk op de site want e.e.a. zal inmiddels wel enigszins veranderd zijn.
De link van de camping is hier: www.eurocamping.cz Stadjes in de buurt zijn Uherske Hradiste en Uhersky Brod. Buchlovice/Buchlov zeker bezoeken en het pelgrimsplaatsje Velehrad is ook een aanrader. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
Re: Bojkovice of Babi Hora? Welke is voor kids leuker?
waarom huur je dan niet een huis(je)? Die zijn er zat juist voor een grotere groep mensen. Bojkovice - Hluk zouden niet veel van elkaar verschillen, eigenaars zijn bekenden of zelfs familie van elkaar.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lid
|
We hebben altijd een huis gehuurd maar daar zijn geen andere nederlandse-duitse of tsjechische kinderen. Op een camping wel dus vandaar deze keuze.
groetjes marjolein |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Actief Lid
|
Op Bojkovice kun je ook chaletjes huren. Verder is het een kleinschalige camping maar met mooie grote plaatsen, elektriciteit, keurig schoon sanitair en kooktoestellen en wasmachine was allemaal te gebruiken. Wij hebben het er heel lang daarna nog over gehad dat het zo'n ontzettend leuke vakantie en camping was. In Bojkovice zelf kon je ook lekker eten en er was een redelijk grote supermarkt, verder is er het kasteel, een mooie omgeving, prachtige zonnebloemvelden, wijnkelders in de buurt. Het was mijn eerste kennismaking met Tsjechië en heeft geleid tot een flinke verslaving en een eigen chata. Dus alleszins de moeite waard om er eens te gaan kijken.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lid
|
Hoi Marianne,
Ik krijg telkens meer zin om naar Bojkovice te gaan. De chalets zien er ook zo leuk uit en het zwembad is erg mooi. Vanavond gaan we overleggen want het zal wel redelijk snel bezet zijn. Heb info over de prijzen aangevraagd want zowel bij chalet A als B staan 4 personen vermeld terwijl in het verhaal over 8 personen gepraat nog. Hoop dat ik snel een reaktie van hun krijg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Forum Freak
|
Marjolein,
Ik ben nog nooit op Bojkovice geweest, maar wel op Babi Hora. Maar nu ik de foto's gezien heb, zou ik ook zeker voor Bojkovice kiezen. Het ziet er heel gezellig uit. En lekker veel schaduw. Veel meer dan op Babi Hora. Ik denk ook dat er meer te doen is voor de kinderen. Groetjes Jeanne |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lid
|
Hoi Jeanne,
Fijn dat je er ook zo over denkt! Maakt voor ons de keuze makkelijker. En het gaat denk ik lukken! Eindelijk een camping met grote chalets voor 5 personen. Je moet er toch niet aan denken dat je naar Frankrijk moet uitwijken. Niet dat het daar niet mooi is maar ik leef liever als een god in Tsjechie dan in Frankrijk! groetjes marjolein |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Lid
|
Trouwens weet iemand voordat ik ga boeken.Of de 8 persoons chalet een eigen douche en wc heeft dit kan ik niet uit de tekst opmaken. De 4 persoons wel maar bij de 8 pers. staat niets vermeld.
Graag SPOEDIGE REAKTIE!!! GROETJES MARJOLEIN |
|
|
|