![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Wie kan me helpen?
Afgelopen zomervakantie zijn we 2 weken naar het Ertsgebergte geweest en hebben ons daar dagelijks laten verwennen met heerlijke maaltijden.
Onze favoriet was een behoorlijk pittig gerecht van reepjes vlees in een saus. Daarbij werden plakken van een soort wit brood (?) geserveerd. Ik zou graag de sfeer van daar hier thuis terug halen en mijn vriend en kids verrassen door dit heerlijke gerecht op tafel te zetten. Wie kan mij vertellen wat ik gegeten heb? Veel beter nog wie heeft voor mij het recept? Alvast bedankt voor de moeite! Bianca |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
Re: Wie kan me helpen?
haha Arno achtervolg je me???
![]() Dat brood (zal wel geen brood zijn) zag er inderdaad zo uit. Ik ga dat topic eens lezen. Mmmmm dat andere ziet er ook lekker uit trouwens. Wie dat gemaakt heeft mag wel eens voor mij komen koken ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Legende
|
Hier nog zo'n lekker gerecht, gebraad met knedlik
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
mmmmmm heerlijk... maar weer geen recept zeker?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
VIP Lid
|
freddy: ik kan die onderstaande foto niet bekijken...
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Moderator
|
Fiebje,
Bovenaan het forum zie je een button, "Zoeken" genaamd. Klik die eens aan en typ knedliky in. Wedden dat je diverse recepten vindt? ![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuw Lid
|
Dat heb ik geprobeerd Punkernstein, maar dan vind ik niet de "broodachtige" versie. Wel met aardappels, die heb ik ook al geprobeerd, maar is niet wat ik bedoel.
Bedankt voor de tip in ieder geval... Bianca |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Pivonist
|
Het moet wel knedliky zijn, de bierpul achter het bord is een gedeeltelijk geleegde Gambrinus 12%, dat zag ik onmiddelijk!!Nazdravi.
|
|
|
|