het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 26-08-05, 21:44   #1
Volwaardig Lid

syllie's avatar

Autocamping Rozkos - Ceska Skalice

Hallo, iemand hier misschien ervaring met AUTOCAMPING "ROZKOS" in de plaats Èeská Skalice? Wie is er eens geweest, misschien wat foto' nog van de camping?

www.atcrozkos.com

heeeeeel veeeeeeel meningen gevraagd

groetjes syllie
syllie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-08-05, 11:20   #2
Aja
Actief Lid

Nationaliteit:
Re: Autocamping Roskoz, Èeská Skalice?

Veel mensen, een beetje vuil water, maar prachtige omgeving (Ratiborice, Nove Mesto nad Metuji, Nachod, Adrspach, Jaromer-Josefov...).
Aja is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-08-05, 16:43   #3
VIP Lid

Brenda's avatar

Nationaliteit:

Dit stukje vond ik elders, het is van Binie/Ger:

Citaat:
Wij waren in 2004 op camping atcrozkos. Het waren drie leuke weken, je hoeft niet echt van de camping af er is alles te krijgen. Er is een buitenbioscoop, disco, onze dochter leerde motorcross rijden. De hamburgers waren heerlijk. Te voet kun je naar restaurant tropical een aanrader. S'avonds is er music en van alles te doen t/m 23.00 uur dan word de stekker eruit getrokken.
Zelf hebben we nooit op deze camping gestaan maar komen er vaak in de buurt omdat onze vrienden er vlakbij wonen in Nove Mesto nad Metuji.
Brenda is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-08-05, 18:19   #4
Volwaardig Lid

syllie's avatar

Hoi Brenda
klopt van dat stukje in dit forum van die mensen, dat is familie van mij, waarvan ik de naam van de camping had gekregen.
maar ja je wilt toch ook van andere mensen de ervaringen horen niet?
soms verschillen die wel eens. de een vind weer leuk wat de ander weer niet leuk vind.
groetjes syl
Oud 27-08-05, 18:42   #5
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:

Hier op dit kaartje zie je waar ceska skalice zich bevindt t o v Hradec Kralove( 33 km ).
hier klikken.
Op dit kaartje zie je waar de camping in het dorp zich bevindt: klik hier even

Deze site is ook zeer handig om plaatsen, afstanden en nog veel meer op te zoeken: mapy.cz
Even uitproberen en veel succes. Wel de namen goed leren schrijven: ceska skalice
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-08-05, 19:34   #6
Nieuw Lid

Disclaimer: Mijn neef is uitbater van enkele eetgelegenheden en de disco op deze camping!

Rozkos is een camping aan een groot stuwmeer met veel mogelijkheden, zowel voor gezinnen als voor jongeren. In de nabijheid is veel mooie natuur, je kunt er goed wandelen en (zoals bijna overal in Tsjechie) zijn er binnen een afstand van een uurtje rijden tientallen sfeervolle historische stadjes. Hoewel de camping vrij dicht bij de Poolse grens ligt, zijn de mogelijkheden voor uitstapjes naar Polen niet zo uitgebreid (aangezien het grensgebied in Polen vrij dunbevolkt is). Camping Rozkos heeft aan het meer een zwemgelegenheid (afgebakend, dus kindveilig), helaas geen zandstrand, wel een 15m hoge waterglijbaan. Er is ruime mogelijkheid tot surfen, tevens is er een minigolfbaan, bootverhuur, waterfietsen, een sauna en een bioscoop. Op de camping zijn ook bungalows en blokhutten (stacaravan-achtig) te huur.

http://www.atcrozkos.com/start.htm
ozzymartin is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-08-05, 20:04   #7
Volwaardig Lid

syllie's avatar

hallo, ozzymartin
fyn die site wat je had gegeven daar staan veel meer foto's op dan die andere site wat ik had! weet jij toevallig of je die extra dingen zoals waterfietsen, bioscoop, motorcros,glijbaan moeten deze appart betaald worden of zit dit allemaal bij de prijs inbegrepen. Wat is de naam van die uitbater zal ik hem de groeten doen hihihih
groetjes syllie.
ps weet jij toevallig of die huisjes of dat de prijzen zijn per nacht of per persoon per nacht?
Oud 27-08-05, 23:10   #8
Nieuw Lid

Voor wat ik ervan kan maken, zijn de prijzen per huisje per nacht. Voor zover ik weet betaal je de extra's apart (het blijft Tsjechie, niet Turkije) maar niet dat het duur is ofzo. Je mag de groeten doen aan Petr, zijn foto hangt achter de bar.

groetjes Martin
ozzymartin is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-08-05, 23:17   #9
Volwaardig Lid

syllie's avatar

Ja, ik meende ook per nacht, zoals het op de prijslijst staat.
niet dat het wat uitmaakt hoor als hier appart voor gerekend word , was gewoon nieuwschierig (in zeeland heb ik ook appart moeten betalen)

Nou Ozzymartin ik heb ze een mailtje gestuurd en kreeg als antwoord dat de huisjes inderdaad per nacht zijn.
Gr.Syllie
Oud 26-02-06, 21:46   #10
Nieuw Lid

Doh1's avatar

Nationaliteit:
Nogmaals Camping Rozkos

Hallo allemaal,
Wij willen dit jaar met ons gezin; vader, moeder en 3 kinderen jongste is 3 en een ander gezin naar autocamping Rozkos aan het Rozkos stuwmeer.

Dit is voor ons de eerste keer dat we op vakantie gaan naar Tsjechië en ook de eerste keer dat we met een vouwwagen op stap gaan.
Nu dan zoals ieder ander willen we dat we een leuke vakantie hebben.

Wie heeft er ervaring met deze camping we vinden het ook wel aangenaam als het rustig is vooral omdat we kleine kinderen hebben.

Alvast bedankt
Doh1 is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels