|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 | |
|
Moderator
|
Re: Waarheen met wintersport?
Citaat:
Voor de echte "topskiërs" is het in CZ sowieso beperkt, ook in Janske Lazne. Maar wel heel gezellig .Ook een aanrader: Cerny Dul Voor alle skigebieden www.snih.cz of www.holidayinfo.cz In het Tsjechisch maar goed te volgen. Succes! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Ik zag een reis die ik wel grappig vind, op wintersport met artiesten.
Groetjes, Marco |
|
|
|
#13 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Mij krijg je niet mee , ga om te skiën. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Legende
|
opzich heb ik al een beetje een hekel gekregen aan het sfeertje op wintersportbestemmingen. iedereen showen met de nieuwste en duurste spulletjes (die ze niet eens weten te gebruiken).
en dan de apres-ski !?! zoveel zuipen als je op kunt. en dan nu ook nog met hollandse "artiesten" erbij ? waar is het ravijn ? ik ga voor lemming spelen ..... marcel |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Moderator
|
Dat bedoelde ik ook!! Gelukkig is in de meeste plaatsen in CZ de sfeer nog OK.
Mag dat aub zo blijven?? Dus wat mij betreft: organiseer die party-vakanties maar ergens anders, in Winterberg ofzo |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nieuw Lid
|
ik lees helemaal niets over een ander skigebied sumava zelezna ruda en spicak,
zijn er mensen die daar ervaring hebben opgedaan,wij gaan er acht jaar naar toe http://www.nasehory.cz/lokalita.php?...d_lokalita=269 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
ik kan er ook alles over vertellen maar ik lees alleen over het reuzegebergte,
is het boheemse woud (sumava) dan veel minder bekend. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Forum Freak
|
Ga jij daar regelmatig naar toe? (Sumava dus)
Misschien kan jij je ervaring vertellen? Lijkt me interressant. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nieuw Lid
|
wij komen al acht jaar in zelezna ruda/spicak voornamelijk in de winter,er zijn genoeg
piste,s en 1 stoeltjeslift je kan er snowboarden en kilometerslange langlaufstrecke. er zijn genoeg hotels en pensions en het eten en drinken is erg goed,wij zijn er al zo aan gehecht dat we er een huis in de buurt willen kopen.ik ben alles aan het uitzoeken. het skigebied ligt in het bohemen woud (sumava.cz) ca 900 km van ons vandaan tussen nurnberg en passau afslag deggendorf daarna ca 35 km tot grensovergang bayerisch eisenstein,5 km verder begint het dorp zelezna ruda.http://www.nasehory.cz/lokalita.php?...d_lokalita=269 |
|
|
|