![]() |
|
|
#2 |
|
Legende
|
Re: Rodelbaan in Zuid-Bohemen?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Actief Lid
|
Heeft deze man ook de rodelbaan in Duinrell onworpen? ze lijken wel veel op elkaar..
Greetz Henk |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Administrator
|
Je hebt gelijk Henk! Ik heb hun (zeer lange) referentielijst zojuist bekeken en daar staat inderdaad ook Duinrel tussen.
![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Legende
|
Ook de aangedreven in - en outdoorbaan Woudracer in Toverland in Sevenum is van dezelfde constructeur, die, zoals Pasqual opmerkt, een enorme ervaring en wereldwijde klantenlijst heeft.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
Als ik het goed heb gelezen zit er ook een in frymburk
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Legende
|
Dat moet deze zijn in Lipno nad Vltavou, als je Frymburk googled dan wordt de bobova draha op 7,8 km vermeld. Dit is precies de afstand tot Lipno nad Vltavou ! Als er iemand de baan eens "doet", laat er dan eens iets over weten. Ik heb de baan in Harrochov gedaan op volle snelheid en als je ietwat ervaring hebt, hoeft er niet geremd te worden !!!
![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
hoi , het is een mooie rodelbaan in lipno , je hoeft er in feite niet te remmen ,alleen in de laatste bocht. mijn vrouw is er met zoontje van 3 over de kop gegaan, resultaat een paar blauwe plekken,,,
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Gast
|
Als je vanuit Frymburk komt bij het rotonde voor Lipno, staat het al aangegeven, links-af.
Je kunt beter gelijk een 10 ritten kaart kopen, dat is goedkoper, trouwens de broodjes Tonijn zijn ook niet te versmaden. Groetjes, Marjolein p.s. dit is mijn dochter in actie |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nieuw Lid
|
Oh, dat vind ik wel leuk om te doen als we over 2 weken weer naar Tsjechie gaan!
Toch maar eens kijken hoe en wat....staat genoteerd! |
|
|
|