|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Camping Bozanov bij Broumov
Graag wil ik een nieuwe camping onder de aandacht brengen. Het is camping Bozanov in het noorden van Tsjechië bij de stad Broumov. Het is een kleine camping voor rustzoekers en wandelaars. De omgeving is prachtig en er wordt veel informatie gegeven en er is eventueel begeleiding bij het wandelen, paardrijden, mountaingbiken of bergbeklimmen. Alles vrijblijvend. De eigenaren Hillebrand en Natasja zijn super enthousiast.
Kijk voor meer gegevens op www.bozanov.nl. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nieuw Lid
|
Wij hebben goede ervaringen met deze camping. Wij stonden deze zomer op de naburige camping, maar konden desondanks deelnemen aan de activiteiten, die de eigenaren van Camping Bozanov organiseerden. Wij gaan dan ook deze week nog terug naar Bozanov en dan naar deze camping. Erg gezellige eigenaren.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Moderator
|
Wellicht kan/wil Kiara haar ervaringen van die week in september nog met ons delen?
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
route naar Bozanov
Hallo allemaal,
wij vertrekken 27-07 vanuit nederland richting Bozanov, zijn nog nooit eerder in Tsjechie geweest, dus ben zeer benieuwd. Nu willen wij via halle, dresden en dan de grens over. Heeft iemand nog een leuke betaalbare tip voor een overnachting, het liefst in Halle of Dresden of de ervaren reizigers onder jullie moeten een andere leuke tip hebben.. Andere info is natuurlijk ook welkom. gr ellen |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Forum Freak
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
route naar Bozanov
Hallo Jeanne,
Dit had ik inderdaad gezien, maar om dit van te voren te reserveren willen ze je creditkaart gegevens, maar deze kaart(en) hebben wij niet , dus wil ik eigenlijk bij hotel zelf betalen of van te voren het overmaken. Maar bedankt voor je reactie, ik had dit duidelijker moeten vermelden denk ik. gr ellen |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
Oeps, ik geloof dat ik lange tijd niet op deze plek in het forum heb gekeken. Sorry.
Het is ons toendertijd prima bevallen op de camping in Bozanov. Wij stonden, die week als enigen nog op de camping, dus alles was privé. Leuke, spontane eigenaren, die er alles aan doen, om het verblijf aangenaam te maken. We zijn nu voor een weekje in Spindl en gaan deze week nog eens in Bozanov kijken, om te zien hoe het er nu voor staat. (toen waren de eigenaren nog niet zo lang bezig met de camping, we zijn nu toch geruime tijd verder) gr. Kiara |
|
|
|