|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#31 |
|
Nieuw Lid
|
Re: Wie kent camp KONOPISTE te Benesov +info benesov
Beste Camilla,
Wij waren daar van 11 tot 25 juni 2005 en hadden een tent gehuurd via Vacansoleil. Perfect. De beheerder van Vacansoleil was erg sociaal en gezellig. Camping: Het is een kleine, maar knusse camping. We gingen er heen met het gevoel dat er veel gestolen zou worden, maar wij hebben dat gelukkig niet mee hoeven maken. Vanaf 22.00 uur was er bewaking op de camping en dat gaf een hoop mensen toch een stukje rust. Het zwembad vond ik niet echt kindvriendelijk, dus we hebben in het dorp een kinderbadje gekocht en bij het zwembad neergezet en alle kinderen die daar waren hebben het vreselijk naar hun zin gehad. Maar dat je moet betalen bij het zwembad voor een stoel (100 kr.) vond ik erg belachelijk. Uit eten is nog goedkoper dan het huren van een stoel. Verder was het voor Tsjechische begrippen allemaal goed geregeld. Voor de rest is het een mooi land. Benesov ligt erg centraal, dus kun je alle kanten op. In het dorp heb je twee supermarkten. Een grote Lidl en een Plusmarkt die nog weer goedkoper was dan de Lidl. Restaurantjes zijn er genoeg en het is elke avond weer een sport om nog goedkoper te eten dan de avond ervoor. Goed eten trouwens. 1 nadeel vond ik wel en dat is dat de mensen geen woord Duits of Engels spreken. Zeker de moeite waard om daar weer op vakantie terug te keren. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Lid
|
Wij zijn net terug uit Tsjechië.
het weer was dit jaar nu niet om over naar huis te schrijven. maar wat erg jammer was, was dat op camping konopiste de wc en de douches niet erg schoon waren (gewoon vies!). ook werd er veel !!!! gestolen op de camping, altijd s-nachts tussen 4 en 6. dus het is een camping waar ik niet meer kom !! ze hebben er wel een goed zwembad en het water was goed schoon, ook hebben ze daar zeer mooie tennisbanen. groetjes en een fijne vakantie molletje..... |
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nieuw Lid
|
In 2004 hebben wij op Konopiste gestaan, wij hadden gereserveerd en toen wij aankwamen konden wij een plek uitkiezen.
Hij had de administratie van het reserveren goed op orde. Het was slecht weer en dus ook blubberig, gelukkig werd het beter weer en konden we zwemmen in het zwembad. Schoonmaken kon wel beter. Verder was het een prima camping naast ons stonden tenten die verhuurd werden door Vacance soleil. Doordat het zo slecht weer was geweest was de ondergrond onder die tenten vies en stonk het in de tenten ontzettend. Vanaf de camping kon je lopend door het bos naar het kasteel. |
|
|
|