|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
|
Caravan camping Horni Plana - Lipnomeer
Wij willen deze zomer misschien naar caravan camping Horni Plana. Wie kent deze camping?
Is het ook voor kleine kinderen leuk daar en is het water daar veilig voor kleintjes? Weten jullie dan misschien ook een mooie plek op de camping? Laatste vraag, is de spoorlijn die daar in de buurt loopt in gebruik? Zo ja, hoor je die goed? |
|
|
|
#2 |
|
Lid
|
Re: Wie kent Caravan Camping Horni Plana aan Lipnomeer
Hallo Pauline,
Wij zijn 2 jaar geleden op de camping geweest, helaas zijn we na 3 dagen weg gespoeld, maar dat neemt niet weg dat de camping wel goed is, schoon, ruim, langs het water en op loopafstand naar het dorp. Onze kids waren toen 13 en 11 jaar er hebben zich goed vermaakt, van de spoorlijn hadden wij geen last ook al is hij nog wel in gebruik, er stonden genoeg bomen voor om er geen last van te hebben. In het water loopt een koord waar de kinderen voor moeten blijven. Bij nog meer vragen hoor ik het wel. Groetjes, Regina |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
Re: Wie kent Caravan Camping Horni Plana aan Lipnomeer
Kennissen van ons hebben twee jaar geleden op die camping gestaan die ze erg goed bevallen is wij zijn een paar campings verder gegaan want wij vonden het te druk Tent tegen tent en de scheerlijnen door elkaar en daar tussen moest gevoetbalt worden Daar liep ook de spoorlijn langs en in het weekend de stoomtrein die ergleuk is voor de kinderen omte bekijken Tevens
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Actief Lid
|
Re: Caravan camping Horni Plana
Als deze camping aan het lipnomeer lig,heb ik wat informatie.
Wij hebben in het hotel er naast gelogeerd,in Horni Plani,en hebben er een kijkje genomen,gewoon uit nieuwsgierigheid. Om eerlijk te zijn,jullie gaan met twee jongens van 12 en 15 jaar,denk ik dat er weinig te doen is. De camping lig prachtig aan het meer,en je mag ook de BBQ gebruiken.Ik zag wel waterfietsen liggen en met een pont naar de overkant,wat veel mensen deden.Om wat vertier te hebben moet je een mointenbike huren of zo.Het is een prachtige omgeving,en je kan genoeg uitstapjes doen.Er rijd een boemeltrein kort in de buurt,waar je alle kanten mee op kan.Wij hebben veel gewandeld en hebben veel met die trein gedaan. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Een fijne vakantie toegewenst! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
Alvast bedankt voor de reacties.
Ik heb deze camping ook echt uitgezocht omdat er ook tennisbanen zijn en wij dit erg leuk vinden om te doen. Maar zou voor het vertier voor onze jongens dan toch camping Frymburk leuker zijn dan camping Horni Plana. (mijn broer komt al een paar jaar in Frymburk dus ik weet dat die leuk is. Maar daar zijn geen tennisbanen op de camping) Volgens mij is het plaatsje Horni Plana zelf wel leuker en groter dan Frymburk. |
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Actief Lid
|
Horni Plana is iets groter dan Frymburk,maar de keus moet je zelf maken.In horni Plana hadden wij het erg naar onze zin.Er zijn wat restaurants en wat winkels,een supermarkt,en een marktje met groenten en kleding.Maar het is niet erg groot.Rond het lipnomeer is genoeg te doen en tennissen doe je ook niet de gehele dag.Frymburk hadden wij ook bezocht,mijn dochter heeft er gekampeerd,het is ook een lieflijk dorp,leuk om door te lopen.Gewoon uitproberen.
Je moet er toch zelf iets van maken,waar je ook zit. Groetjes en succes. |
|
|
|