het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 30-07-05, 22:12   #11

kukel's avatar

Nationaliteit:
Re: Levering van haardhout in Tsjechie

Een pracht vakantie gehad. Er kwam een aardige Tsjech langs die had gehoord dat ik hout zocht. Buiten de 4 m3 komt er nu nog 5 m3 bij. Mooie berkenstammetjes, op maat, gekloofd enwel en tot aan mijn voordeur wordt het de volgende week gebracht. Degeen die nu in mijn huis zit moet het wel even opstapelen, maar dat vertel ik hem morgen.

Groet van een houterige Kukel.
kukel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-07-05, 22:19   #12
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:

Goed gepland, hout bestellen en het pas laten bezorgen als jij weg bent, de opvolger moet het maar stapelen. Echt fantastische planning....
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-07-05, 22:25   #13

kukel's avatar

Nationaliteit:

Ik had het uitstekend gepland, helaas werd de vrachtauto onwel en werd de levering uitgesteld. En mijn opvolger doet het vast graag als tegenprestatie want hij mag voor noppes 2 weken in mijn huis. Dus ik ben echt wel aardig voor mijn medemens.

Groet van Kukel.
Oud 30-07-05, 23:03   #14
VIP Lid

jan nijdam's avatar

Nationaliteit:

Vorig jaar 5 m3 hout gekocht. Het werd thuis afgeleverd, in stammetjes. Afgelopen weken alles netjes gezaagd. Komt die 'vriendelijke' jongeman vorige week weer langs. Waarvoor was niet geheel duidelijk. Afgesproken dat hij later weer terug zou komen als onze buurjongen er ook zou zijn. Dag en tijd afgesproken, maar een dag later kwam hij aangereden met een aanhangwagen vol hout. Dat wilde hij bij ons afleveren, terwijl we al meer dan genoeg hout hadden. Hij boos dat wij het niet wilden hebben, want wij hadden het toch besteld? Toen onze buurjongen maar even gebeld. Daarna was hij snel verdwenen. Hout leveren is leuk, maar ongevraagd hout krijgen en betalen is weer iets anders.
Op de binnenplaats genieten we met camping- en pensiongasten erg van het kampvuur, behalve vanavond, want met die regen brandt het niet zo erg goed.
jan nijdam is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-08-05, 00:38   #15
Lid

Hallo Kukel
Zelf heb ik een huis in Hradecka, niet ver van Nejdek. Ik kan je wel in contact brengen met iemand die gezaagd hout levert. Klopt het dat je langs de weg van Nejdek naar Karlovy Vary een leuke skipiste hebt voor kinderen? Zelf ga ik as Zaterdag (6 aug) weer voor 3 weken.
Groet Peter
peter is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 03-08-05, 20:36   #16

kukel's avatar

Nationaliteit:

Bedankt voor je aanbod, ik maak er graag gebruik van. De bewuste weg kan ik dromen, maar ik heb nog nooit een piste daar gezien.
Bij de overige pistes kunnen de kinderen zich uitstekend vermaken, altijd rustig en leuk skieen voor de kinderen.

Groet.
Oud 04-08-05, 22:01   #17
Lid

Hallo Kukel
Je kunt me evt bellen op ***** of ******, wij gaan zaterdag weg en ik zal voor je informeren of de forster het hout evt voor je naar Nejdek kan brengen.
Groet Peter

<font color="red"> Edit: Contactgegevens beter via PM uitwisselen. Tel. nummer zijn nu reeds doorgestuurd. </font>
peter is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-11-05, 18:22   #18
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Hout voor de open haard

Kan misschien iemand ons een tip geven waar we aan hard hout kunnen komen in de omgeving Trutnov- Vrchlabi. Misschien van iemand die hier ook in de buurt woont, die wel een adresje heeft of iemand met een vakantiehuis, waarvoor dit door iemand geregeld wordt.
Esthertje is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-11-05, 20:39   #19
Moderator

Gorrit's avatar

Nationaliteit:
Hardhout wordt erg moeilijk, dat is nog schaarser dan in NL en waarschijnklijk veel te duur. Overigens is het sowieso wat laat om nog aan brandhout te komen. Eventueel weet ik nog een adres in Upice, als ze hout hebben liggen lukt het misschien nog. Ze hebben een vrachtwagentje
Gorrit is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-11-05, 11:51   #20
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Gorrit dank je wel voor het meedenken ik heb je een PB gestuurd en ook direkt maar even naar Jan Nijdam, je kan geen adresje teveel hebben, begrijp ik.
Esthertje is online now   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels