|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Actief Lid
|
Pension Koekoek in Libus, Praag
Net weer terug van een heerlijk weekje Praag wil ik de forumgangers nog een keer wijzen op Pension Koekoek in Praag (in het gastenboek kwam ik al bezoekers tegen die er via het forum gekomen waren).
Dit pension (waar wij nu al voor de 3e keer verbleven), met een Nederlands sprekende eigenaresse, is een goed adres om een verblijf in Praag een succes te maken. Met het openbaar vervoer (bus en metro) binnen 20 minuten in hartje centrum en kwaliteit voor een mooie prijs. Als je interesse hebt vind je dit aan te raden pension op: www.apartmentinprague.net. Een aanrader dus voor iedereen die Praag wil bezoeken. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
VIP Lid
|
Wij krijgen geen contact met pension Koekkoek.
Geen reactie op de mail en bij bellen wordt er tot nu toe niet opgenomen? We hebben nog ruim de tijd en nog volop alternatieven. Maar het leek ons aantrekkelijk. Als jullie wel contact krijgen kun je me dan aan hun gegevens helpen? Groetjes Hilde |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
Ben enige tijd niet op het forum geweest dus zie nu pas dat je geen contact kon krijgen. Kan even aan de omstandigheden gelegen hebben van de pensionhoudster Martina maar inmiddels is pension Koekoek weer volop in bedrijf en komt een reactie wel erg snel.
Ik heb zelf afgelopen week nog per email contact gehad voor een aantal dagen in juli en na mijn email kwam er de volgende dag al een reactie. Eind juli gaan we dus Koekoek weer als uitvalsbasis gebruiken voor een heerlijk weekje Praag. |
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
VIP Lid
|
Citaat: