|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Lid
|
Re: camping Lisci-Farma
Als ik zo de berichten over Lisci-farma eens lees, is dit precies wat wij zoeken !! Alleen op de site staat vermeld dat er alleen trekkershutjes te huur zijn en geen bungalows ofzo. Weet iemand of er wel tenten (rent-a-tent of zoiets) staan die te huur zijn ??
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
Easy a tent verhuurt tenten op lisci Farma (en op een aantal andere Tsjechische campings. Dit is de link naar de website:
http://www.easyatent.nl/index.html?tsjechie.html |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Legende
|
Bouwertje, we lossen hier precies een puzzel op; eens alle stukjes aangebracht zijn heb je het maar af te maken. Als de hulp uit diverse hoeken komt gaat het nog zo snel...
Leuk hé !!! ![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lid
|
Dag Bouwertje,
Heb je al een onderkomen gevonden. Je kunt ook nog vodatent proberen. Hebben wij vorig jaar een bungalowtent van gehuurd. Was echt perfect. Volgens mij www.vodatent.nl |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lid
|
Hai Emile,
Ik ben lange tijd niet op dit forum geweest vandaar mijn late reactie. Wij gaan nu voor de derde keer. Als ik naar de foto kijk, herken ik jou niet. Wij zijn vrijwel iedere avond in de fox saloon te vinden met een groepje mensen. Mijn man Ton verteld altijd de moppen, misschien zegt jou dat iets. Afijn alvast goede reis, prettige vakantie en misschien tot in juli. Hartelijke groet, Monique |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
deze is camping is echt heel erg leuk!! ik ben er geweest toen ik een jaar of 14/15 was, we hadden een zeer leuke club daar, er waren veel nederlanders, en de plaatselijke bar was erg leuk!!! (bar van het hotel van d ecamping)
Echt super!!!! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Lid
|
Hai Amique,
Ga je nog steeds naar Lisci Farma op vakantie? Wij gaan dit jaar wel weer. Het is inderdaad gezellig. Moet je natuurlijk wel zelf voor zorgen. Ik heb vernomen dat de foxsaloon(bar naast het hotel 2 keer zo groot geworden is. Dat scheelt wel. Het stond altijd vol, ook buiten de bar. Groet, Monique |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nieuw Lid
|
hallo mensen,
ik ga dit jaar naar deze camping en mijn vraag is of er nog meer mensen van mijn leeftijd komen...ik ben 16. als jij zo iemand bent...kan je mij dan mailen? anne_muisje7@hotmail.com Groetjes Anne |
|
|
|