![]() |
|
|
#22 |
|
Nieuw Lid
|
Re: Konopiště
Motelcamping Konopiste, er is er maar één daar, net naast het kasteel. Op dit forum staan ook al wat andere reactie's over deze camping
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Volwaardig Lid
|
Rob
Ik herken het probleem Jij heb slechte ervaringen en uiteraard neem ik aan dat je opmerkingen jiut zijn Zelf zeg ik stee vast tegen mense die mij vragen stellen over een camping " dit zijn mijn ervaringen zo heb ik het beleefd" Komt er namelijk een andere beheerder, kunnen mijn ervaringen waardeloos zijn theo |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Gast
|
Heb de site gezien van easytent, het schijnt idd een nederlands beheerdersechtpaar te hebben, dat zal idd veel uitmaken. Als het restaurant en motel nu ook in andere handen zijn, zou er dus veel verbeterd kunnen zijn. Als men nu de prijzen ook heeft aangepast is het waarschijnlijk wel ok. In 2000 betaalden we omgerekend iets meer dan € 40,- voor caravan auto en 3 volwassen en 2 kinderen en natuurlijk stroom. Vergissing over al dan niet dezelfde camping is onmogelijk er is er maar 1. Deze ligt achter het kasteel Konopiste. Als je van Benesov komt bij het Motel aan de doorgaande weg de gevaarlijke kruising over en dan voor bij de ingang van het Motel Konopiste eerste links en dan heb je links ingang camping.
|
|
|
|
#26 | |
|
Moderator
|
Re: Wie kent camp KONOPISTE te Benesov +info benesov
.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Lid
|
Is er iemand het laatste jaar op camping konopiste geweest ?? We zijn heel benieuwd naar gebruikers ervaringen ( en foto's !!) Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kom voornamelijk het kasteel tegen en niet de camping.
we gaan al over een paar daagjes en we zitten nog steeds te twijfelen......... |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Lid
|
De reacties die ik over deze camping kon vinden zijn nou niet echt enthousiast..........
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Moderator
|
Bouwertje en mol,
Ik zou even verder doorlezen tot voorbij de bijdrage van Rob, anders doen we deze camping misschien onrecht. Na Rob's slechte ervaringen schijnt er namelijk een nieuwe eigenaar te zijn gekomen die, gezien de positieve berichten van anderen, orde op zaken heeft gesteld. |
|
|
|