het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 11-06-05, 01:22   #31
Lid

kipje's avatar

Re: Wie gaat er dit jaar naar Camping Chvalsiny ?

Tja Esmeralda, je zegt het zelf al, je vind campings niet zo leuk, dus snap ik je uitleg ook niet.
Dat de zwemvijver soms droog zal staan met warm weer is totaal uit de lucht gegrepen, hij heeft inderdaad 1 keer draag gestaan, maar dat was met de watersnoodramp 4jaar geleden.
En dat er Nederlanders zijn die elkaar opzoeken is op zich niets mis mee, kijk maar eens in andere landen om je heen, daar gebeurd dat ook volop.
En dat deze camping duur is, zal dan wel aan de burgelijkheid van de Nederlanders liggen, ik zal dan ook tegen jou willen zeggen blijf vooral thuis dan kost het niets.
kipje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-06-05, 01:51   #32
VIP Lid

hilde_kees's avatar

Nationaliteit:

Gelukkig verstaat iedereen wat anders onder `de ideale vakantie`
Dus mensen die naar camping Chvalsiny gaan wens ik heel veel plezier. En de mensen die juist niet gaan . Ook heel veel plezier.
En het leuke is dat het waarschijnlijk voor allemaal gaat lukken.
Ik moet nog vier weken wachten voor ik op vakantie mag.
Hilde
hilde_kees is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-10-05, 13:38   #33
Nieuw Lid

Als je nog wat van de omgeving wilt zien kijk dan op http://ceskykrumlov.pagina.nl
en wat de camping betreft: een toppertje
Natuurlijk veel Nederlanders maar daar is opzich niets mis mee die heb je ook in alle soorten en maten. Wij hebben er altijd met veel plezier gestaan
Carin en Peter is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-12-05, 19:31   #34
Actief Lid

eltjored's avatar

Nationaliteit:
Camping Chvalsiny

Volgens het januarinummer 2006 van de Kampeer en Caravan kampioen
is de camping in Chvalsiny verkozen tot camping van het jaar en mag de nederlandse beheerdersfamilie Niemeijer de complimenten in ontvangst nemen
eltjored is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-01-06, 16:19   #35
Nieuw Lid

dickrutten's avatar

Nationaliteit:
Ik ben 2 jaar geleden op deze mooie camping geweest, ligt aan de rand van een natuurgebied waar je eindeloos kunt wandelen, het wild komt op rustige momenten de bosrand uit en is zelfs vanaf de camping goed waar te nemen.(natuurlijk minder in het hoogseizoen)
In de omgeving is van alles te zien, 's-avonds kun je op de camping bij de open haard bijkletsen en wat drinken, er zitten talloze vuurvliegjes. De camping ligt aan de rand van het dorpje Chvevalsiny, waar je boodschappen kunt doen, ook in het dorp is een Tsjechisch restaurant.
dickrutten is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-01-06, 20:34   #36
Nieuw Lid

andries's avatar

Nationaliteit:
in de tijden dat ik daar geweest ben waren er 2 restaurants, op de hoek met houten stoeltjes, en nog 1, die van de hoek heeft een speciale snaps tegen buikpijn, de camping is prima, sanitair uit de kunst en goed onderhouden, alleen de appelbomen bovenin is niet altijd een succes, vooral niet als je auto eronder staat geparkeerd en kinderen aan de boom gaan schudden voor de appels, maar voor kinderen is het daar ideaal, kinderen zoet ouders ook vacantie. er werden ook bustochten georganiseerd, op het bord midden op de camping word alles vermeld. niet vergeten om cesky krumlov te bezoeken, er bevind zich links van de straat een onderdoorgang, dan kom je uit bij de tropische vissen.bij het hotel kun je gratis naar de wc, ingang naast de glas-sierwinkel, loop ook eens helemaal door over de rivier en ga linksaf, daar zijn grafietmijnen.kom zelf een jaar of 10 in dat deel, en ongeveer 15 jaar in dat land. vroeger stonden er millitairen bij banken (met geweren) en nu trek je het uit de muur. in polen kon je de sigaretten per stuk kopen, het is wel verandert maar de mensen zijn allemaal vriendelijk, kan ook wel door mijn ouwe kop komen
andries is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-04-06, 16:35   #37
Nieuw Lid

oproep om je op te geven voor survival vanaf 9 jaar tot 16 j

Vorig jaar zijn wij ook naar deze camping gegaan. Het was erg mooi, leuk en goedkoop. Er werd ook elke dag wat georganiseerd.
Dit jaar gaan we weer, dat zegt genoeg.

Mijn zoon van 9 jaar wil graag een survival tocht doen die georganiseerd word door cesta web site www.cesta-sports.cz
Ik heb mijn zoon al opgegeven voor week 28. Het is een begeleide 3 daagse survival met o.a. raften tracking en op een kampvuur eten bereiden.

MAAR WAAROM DEZE OPROEP; Deze tocht gaat alleen door bij voldoende belangstelling. En mijn zoon Roel verheugt zich er op.

Groetjes Theo
TheoMarianne is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-04-06, 17:56   #38
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Maar wat is precies het verband (als dat er al is) tussen deze survival en camping Chvalsiny, Theo?
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-04-06, 20:42   #39
Nieuw Lid

Het verband is, dat ik de informatie gekregen heb van deze camping. Toen ik boekte voor deze zomer. En als er voldoende deelname is vanuit deze camping kan vanuit hier gestart worden, denk ik.

Ik hoop ook dat mijn zoon dan meteen wat vriendjes heeft op de camping.
TheoMarianne is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-04-06, 20:44   #40
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Aha, ik snap het. Ze organiseren van alles om de gasten bezig te houden. Leuk hoor!
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels