|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#12 |
|
VIP Lid
|
Re: autocamp Zamberk
Hoi Cor, nou gewoon iets meer over de camping!
Sanitair natuurlijk? Is het er leuk voor de kinderen afgezien van het zwembad natuurlijk? Dat zwembad, hoe kom je daar moet je dan de camping af om bij het zwembad te komen? Ik had wel al begrepen dat het zwembad niet echt bij de camping hoort, en dat je er voor moet betalen kan je dan een dag of weekkaart kopen ofzo? |
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Actief Lid
|
hoi wij hebben verleden jaar een paar dorpen verder gezeten als zamberk ,maar gingen zeker 4dagen in de week naar het zwembad.het is er geweldig vertoefen zeker met kinderen.de intreeprijzen zijn gewoon belachelijk goedkoop,en ja je moet appart betalen voor de glijbanen (ik meen 5kronen per glijrit)die koop je gelijk bij de entree bij de kassa dan krijg je een soort chipkaart en deze wordt bij iedere glijbeurt af gechipt.onze kinderen vonden het vooral leuk de afwisseling met de steenkoude rivier die ook op het zwempark ligt .het leuke is dat je geeft je kids 20kronen mee en de een komt terug met een supergrote suikerspin en de ander met een kilozak fruit wat de verkoper die ochtend zelf
in zijn boomgaardje geplukt heeft. ik heb dus verder geen ervaring met de camping ,maar het zwemparadijs vinden wij geweldig. ik zal eens gaan neuzen of ik nog foto,s kan vinden |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Super Lid
|
de camping is omheind en een soort cirkel.aan de buitenkant staan hutjes die je kunt huren,het middenterrein is voor kampeerders.het geheel is niet al te groot.er is 1 vuurplaats (achterkant).er stonden toen wij er waren nogal wat duitse langkampeerders met enorme caravans.toiletten en douches waren prima.in het hoog seizoen erg druk.omdat wij met drie stellen waren en een aantal honden zijn we naar een andere camping geggaan.het zwemparadijs zag er prima uit.in de buurt waren wat restaurantjes.zamberk ligt op ongeveer 10 minuten lopen.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
hoi, ik heb wel wat foto,s gevonden op de een zieje als je goed kijkt de huisjes en op de andere het riviertje waar ik het over had.het likt op de een of andere manier niet om ze bij te voegen ,maar ze staan op de fotogallerij bij anniwil
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Actief Lid
|
Hallo, wij gaan ook best vaak naar het zwembad en jij moet daar inderdaad voor de glijbanen en bubbelbad apart betalen, dat is beetje raar, maar voor de rest, is het daar best leuk. En jij kan daar zelfs in een rivier daar langs duiken... Vlak bij Zamberk is een stuwmeer Pastviny, die vind ik nog mooier. Helaas is in Zamberk niet echt een goede restaurant.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
VIP Lid
|
Dank je wel Sanynka, het Pastviny meer kennen we , we zijn er pas nog naar een huis wezen kijken.
Vorig jaar waren we met de caravan naar het Pastvinymeer gereden in de veronderstelling daar lekker een poosje op een camping te gaan staan, maar naar ons idee was dat onmogelijk zo steil dat naar beneden liep. Dan kom je misschien wel beneden maar nooit weer boven, en dat is ook niet de bedoeling. |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Echt mooi omgeving, mijn ouders wonen daar... Een tip voor leuke tocht: met de trein naar Potstejn (ruïne van een burcht), dan lopend langs de rivier Orlice naar Litice - 5 of 6 km (burcht). Vanuit Litice met de trein terug naar Zamberk. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nieuw Lid
|
Camping Zamberk
Wij willen komende zomer naar Camping Zamberk, wie is daar al eens eerder geweest en hoe beviel de camping zoals sanitair, wat is er zoal te doen voor de jeugd van 16 jaaar.graag horen wij belevenissen van andere groeten Hella verbeek ![]() |
|
|
|