![]() |
|
|
#1 |
|
Actief Lid
|
Mattoni, ook in Nederland verkrijgbaar?
Hey,
Weet iemand of er ergens in nederland Mattoni te verkrijgen is? En dan met name die met de perzik smaak? Greetz Henk |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
|
Re: Mattoni, ook in Nederland verkrijgbaar?
Nooit gezien, nooit gehoord. Dit soort spullen moet je zelf meenemen of door iemand anders.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
|
Ik boycot Mattoni, wegens die monstrueze reclame die ze langs de snelweg tussen Rozvadov en Plzen hebben neergezet. Zó een landschapsvervuiling!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Moderator
|
ik zelf drink Podebradka Natural, (behalve Krusovice en Gambrinus) - kan die wel door de beugel? Bovendien rij ik nooit via Plzen.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
VIP Lid
|
zo staan er nog een stuk of 3 'vervuilingen' in Tsjechie. Ook tussen Mikulov en Brno bijvoorbeeld.
Volgens mij is Mattoni niet in NL verkrijgbaar. In CZ proberen we overigens altijd Bonaqua te bestellen. Se pozdravem, Josef |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Actief Lid
|
Ik ben inderdaad ook aardig wat van die gigantische reclameborden tegengekomen, maar niet alleen van Mattoni hoor..
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
Joh, ze staan overal en nergens. Maar dat doet niet af van de smaak van de "Matte Tony". Bonaqua in een restaurant of cafe/bar bestellen is volgens mij moeilijk,maar je kunt wel van die kleine pet-flesjes krijgen. En dan ook nog met, weinig of zonder bubbels.
Veel plezier in CZ!! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Legende
|
Op de web site van Mattoni kun je de geschiedenis van het bedrijf lezen en er staat ook iets van de adelaar als symbool, maar waarom deze gekozen is staat er niet bij. Mattoni.cz
|
|
|
|