het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 15-10-04, 22:01   #21
VIP Lid

Nationaliteit:
Re: Waarom ga jij naar Tsjechië?

Ik heb nog een mooie groote 40 jaar voor de boeg....
stef is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-10-04, 23:40   #22
Lid

Ik moet oficieel nog 10 jaar maar ben van plan om er over 5 jaar semi permanent te gaan wonen.
Cleo is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-10-04, 15:23   #23
Volwaardig Lid

omdat het een mooi land is met een prachtige natuur leuke steden lekker eten & bier en goedkoop ,leuke steden en dorpjes .leuke winkels & leuke souverniers winkels. en op sommige plaatsen zoals bij de grens overgang bij Dresden (Duitsland)vietnamese markten maar dat vind je door heel tsjechie heen ze hebben in Tsjechië mooi kristal maar dat is voor de lieverhebber natuurlijk!!! kortom tsjechie is een mooi & en goedkoop vakantie land wat wil je nog meer!!!
esmeralda is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-10-04, 20:31   #24
Volwaardig Lid

Henko's avatar

Ik heb heel lang gedacht dat Tsjechie alleen maar een somber land was waar de mensen heen gingen om goedkoop dronken te raken.
Totdat mijn zuster, die er al wat jaartjes komt, me over de streep trok. En hoe heb ik haar gelijk moeten geven.
Een heerlijke temparatuur in de zomer. Een land vol bossen, heuvels en mooie plekjes. Bijna elke stad of dorp heeft wel iets moois te bieden. De Tsjechen zijn vriendelijk en behulpzaam.
Wij komen nu 2 jaar in Tsjechie en hebben ons hele vakantiepatroon omgegooid. Waar we voorheen een luxe camping bespraken en daar de hele vakantie bleven, veranderen we nu een paar keer van camping en nemen echt de moeite om te kijken wat er in de omgeving te doen of te zien is. En dat is meestal heel veel. Nee, ik heb mijn vakantieland gevonden!!
Henko is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-10-04, 16:06   #25
VIP Lid

Elke's avatar

Nationaliteit:

OM TSJECHISCH TE KUNNEN SPREKEN!!!!! meestal als ik ga achter een lange tijd, zit ik geniepig mensen af te luisteren op de bus. meestal hebben mensen dat dan rap door en dan moet ik mij excuseren en zeggen dat ik het tsjechisch zo gemist heb dat ik wel MOEST luisteren naar hen. maar dat trekt dan het gesprek op gang en tegen dat ik in tsjechie kom, spreek ik al wat vloeiender...
en om mijn vrienden te zien. veel ervan zijn buitenlanders, dus iedere keer ik ga, is er wel weer ene terug naar huis. en de laatste trend onder mijn tsjechische vrienden is om te verhuizen naar het buitenland, dus tegen dat ik de volgende keer er ga geraken, schiet er wschl niemand meer over...
Elke is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-02-05, 09:31   #26
Nieuw Lid

Orange Queen's avatar

Ik kan het jullie vertellen naar September want dan zijn we er voor de eerste keer geweest. Maar wat ons over de streep trok om er naat toe te gaan was toch wel de mooie natuur en dat je de hond mee kon nemen. En dat ik er al veel over gehoord heb.
Orange Queen is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-02-05, 17:03   #27
Lid

REDEN: OM TE WERKEN.....staat er ook niet bij. Maar wel erg leuk!
Hester is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-05-05, 14:17   #28
Nieuw Lid

Ieder jaar als wij begin van het jaar op Internet gaan zoeken voor een leuk huisje in Tsjechië dan krijg ik alweer de kriebels, dan zie en hoor ik de mensen alweer,zie onze vakantiebuurman voorbij gaan op de tractor of lopend met het vee, zie mezelf al staan in een of ander klein winkeltje vlak bij ons vakantiehuisje, ik ruik het brood en zie onze hondenmeisjes alweer rennen over de velden,door de bossen en zwemmen in een of ander meertje. Daarom gaan wij naar "ons" Tsjechië waar wij altijd weer "thuiskomen".
yootje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-05-05, 21:45   #29
Actief Lid

František's avatar

Nationaliteit:

Cultuur en daaraan gerelateerd vrienden.
František is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-05-05, 11:13   #30
Actief Lid

Gradmans's avatar

Nationaliteit:

Ik ga nu voor de tweede keer naar tsjechie en heb er veel zin in, het is een mooi land met geweldige history goed bier en goed eten (ook belangrijk ha ha) dit jaar zitten we dicht bij karlovy vary waar ik dankzij jullie ong 2 of 3 dagen zoet kan zijn met alle info die ik gekregen heb geweldig. Dus waarom ik naar tsjechie ga: Vakantie man tis hier fantastisch.

Groeten Gerard
Gradmans is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels