![]() |
|
|
#31 |
|
Pivonist
|
Re: PIVO
Ahoy Jacques
als echte pivonist hier mijn top 3Breznak, kampioensbier 2003, heerlijk en het glijd naarbinnen , vooral in de omgeving noord Bohemen erg populair.Gambrinus, inderdaad ook een heerlijke smaak. Velko Popovicky kozel, ook dit gaat erin als pivo en heeft een schitterend etiket, met bovengenoemde pivo´s s´morgens geen probleem. Ik heb nog nooit slecht bier gehad in Tsjechie, aan Samson zat een aparte(maar geen vieze!)smaak. vr. gr. Macek. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Pivonist..,prachtig dat dit klinkt en glijdt veel beter dan pianist.
Tja Chodovar dat vind ik wel vies en laxerend.., niet normaal zeg. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Legende
|
Ustecky Breznak???
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Ja Breznak is in Decinsko waar mn vader een
huisje heeft, erg populair. Hoe het smaakt, geen idee - drink al jaren niet meer ![]() |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Legende
|
Březňák brouwen ze in Pivovar Velké Březno al vanaf 1628.
Persoonlijk vind ik Gambrinus beter smaken. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Pivonist
|
Vasek, Lobkowicz is ook heel lekker, maar inderdaad Gambrinus is voor mij net als Breznak perfect.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Legende
|
</font><blockquote><font class="small">Als antwoord op:</font><hr />
Kan jij mij vertellen hoe ik de Dakjes enz. boven de letters krijg. [/ QUOTE ] Daar moet je Tsjechisch toetsenbord voor instellen. Dat is al diverse keren besproken. Zoek op: toetsenbord (alle Forums) en je ziet het van zelf. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Pivonist
|
Vacek bedankt, maar ik ben novy, weet je al de snelste route naar Pertoviche? ivm de crash is dit misschien misgegeaan. vr. gr. Macek
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
VIP Lid
|
Pertoviche - ik kan deze naam niet in het atlas vinden, hoor, klinkt ook niet echt tsjechisch.
Bedoel je soms Petrovice, noordelijk van Olomouc? Als dat zo is, heb ik wel een route... |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Legende
|
Ik vroeg het al Macek via PM. Ik ken Petrovice in Noord West Bohemen
|