![]() |
|
|
#32 |
|
Actief Lid
|
Re: wat te doen in de omgeving van Dvur Kralove nad Labem
ik heb deze site vorig jaar gezien en heb deze gecopiert,we hebben er veel gebruik van gemaakt zodat we veel hebben gezien.
bv het treinenmuseum was niet zo groot maar zonder deze site hadden we niet geweten dat dit er was,ook de stuwdam was erg leuk niet zo groot maar wel leuk. zulke informatie missen we meestal en missen we dus een heleboel leuke kleine dingen wat wel de moeite waard is om te bekijken. groetjes jacquelien. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nieuw Lid
|
hallo allemaal, we zijn zaterdag 19-3-2005 naar de ANWB in Almere geweest,wat een trieste bedoeling, zelf een prettige land kaart op een goede schaal b.v. 1:300.000 hadden ze niet.
Daaruit blijkt toch maar weer, zoals ik in het begin al stelde, dat je veel meer hebt aan de persoonlijke berichten in dit forum. Nogmaals onze dank daar voor ! Na een lange zoektocht door diverse boekenwinkels hebben we, een voor ons prettige reisgids gevonden. Ik weet niet zeker of dat in dit forum thuishoort, ivm reclame. Ik meld het toch maar. National Geographic Reisgids : praag en Tsjechie ISBN 90-215-3870-9 Landkaart Tsjechie Slowakije 1:300.000 Falk met plaatsnaamregister en bezienswaardigheden ( nederlands ) Hoop dat er meer mensen zijn die hier wat aan hebben. groetje's en fijne vakantie kriebels |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Lid
|
Hallo Hester,
prachtig je berichten. Wij waren 2004 in cesk Skalice op de camping. Dit jaar gaan wij in de buurt van Chrudim bij Pardubice heb je ook daar zo leuke informatie van. Zou daar heel blij me zijn. Al vast bedankt en de Groetjes ![]() |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Lid
|
Sorry maar ik kan je niet helpen aan informatie over die omgeving. Dan zou ik het op moeten zoeken, want ik ben er zelf niet echt geweest. Ik zit meer in het gebied tussen Liberec, Mlada Boleslav, Hradec Kralove en Trutnov. Chrudim ligt net wat zuidelijker. De stad Hradec Kralove is niet ver daar vandaan, en is zeker het bezoeken waard. Maar over die stad is net een heel stuk geschreven. Zoek maar eens op via de zoekmachine op dit forum.
In ieder geval heel veel plezier! |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nieuw Lid
|
Dvur Kralové
Wij gaan deze vakantie voor een weekje naar Tsjechië. We hebben via internet een landhuisje geboekt.
http://www.vakantiehuisje.be/propert...operty=125180# Nu zou ik graag voorbereid aan deze reis beginnen dus alle tips zijn zeer welkom!!! Ik heb ook massa's vragen! Bijvoorbeeld: - bezienswaardigheden (ik heb wel al uitgebreide info hierover gevonden ergens anders hier op het forum maar extra tips zijn altijd mooi meegenomen) - Betaal je daar nu al met euro's? - Wij komen van België, West-Vlaanderen, dus ik denk dat we dat niet in 1 stuk zullen kunnen rijden? Beter ergens overnachten? - Zou de elektriciteit daar hetzelfde zijn als hier? Kan je bijvoorbeeld je gsm-lader gebruiker daar? - Heb je tips over dingen die we zeker niet mogen vergeten, dingen die we zeker moeten opletten, ... Voorlopig is dit alles denk ik ![]() |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Actief Lid
|
Sorry maar het lijkt wel of je naar een onbewoond eiland vertrekt.
Natuurlijk is de stroom daar hetzelfde als hier maar misschien is de stroom in Belgie wel anders. Betalen in Euro's zou ik niet doen maar gewoon pinnen met een bankpas uit de muur kan bij iedere bank. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Forum Freak
|
- Betaal je daar nu al met euro's? - Nee
- Zou de elektriciteit daar hetzelfde zijn als hier? Kan je bijvoorbeeld je gsm-lader gebruiker daar? - Ja O ja, eten hoef je ook niet mee te nemen, want er zijn genoeg supermarkten. ![]() |
|
|
|