|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Camping Olsovec - Jedovnice
Hallo , Wij hebben geboekt bij deze camping maar zijn nog nooit in Tsjechië geweest.
Wie kan ons iets vertellen over deze camping en of deze omgeving. Dank je. http://www.olsovec.cz/ |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Volwaardig Lid
|
Re: Info over (camping Olsovec in) Jedovnice?
Omgeving is prachtig grotten en dergelijken Camping ligt op loopafstand van een klein dorpje waar je ook kan pinnen Ook zijn er een paar restos in het dorp De camping ligt vlak aan een groot meer Heb zelf niet op de camping gestaan Stond plus minus 5 km verder op camping Baldovec Ben er wel wezen kijken maar kon niet echt laaiend zijn verre van dat
Maar eerlijk is eerlijk ik ben er maar een uurtje geweest De omgeving maakt echt alles goed Ik wens jullie in ieder geval wel veel plezier Zal op de fotos kjiken voor meer informatie Theo |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
|
omgeving is werkelijk prachtig,maar de camping???????????
waarom vragen mensen niet VOORDAT ze boeken hoe e.e.a. er aan toe is?dan kun je er nog wat mee doen.als je al geboekt hebt en er zijn mensen die een negatieve indruk hebben is het wat moeilijk om dat door te geven. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Volwaardig Lid
|
Klopt cor Heb mijn commentaar zo zorgvuldig mogelijk geventileerd
theo |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
Ik kan nog altijd annuleren !!!!!!
Dus graag een eerlijk antwoord Dank je |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Volwaardig Lid
|
Denk er om Rasing dit is mijn oordeel na dat ik samen met mijn zoon over de camping gestuind ben Dit heeft ongeveer 5 kwartier geduurd Nogmaals prachtig meer ,maar sanitair,resto sterk verouderd Vrij kale plaatsen zonder schaduw Mijn advies er zijn een aantal campings in de buurt
waar ik liever heen zou gaan Weet ook niet hoe je gezinssamenstelling is Wij hebben veel plezier gehad op bv Baldovec Als je kinderen bij je heb van 10-14 is dit een uitstekende camping Ook op de zoek functie is het mogelijk om over deze camping inlichtingen te krijgen Op campingreview staan een aantal opmerkingen over Baldovec theo |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lid
|
Wij hebben op camping baldovec gestaan en aten vaak in het paarse restaurant in jedovnice. De nederlanders die we daar spraken waren niet bijster enthousiast over deze camping......
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuw Lid
|
Wij zijn afgelopen september naar camping Oslovec in Jedovnice geweest. Na drie gesloten campings waren we maar wat blij dat deze open was. Dat het sanitair inderdaad zeer te wensen overliet, hebben we maar op de koop toe genomen. Een extra voordeel was dat de kosten erg laag waren (200 kroon 2p.pd. met tent en auto). Wij zijn er zelf elke dag met de auto op uitgetrokken (hebben geen kinderen). De omgevomg is er werkelijk heel erg mooi! Wij hebben de grotten nabij Sloup bezocht. Let wel op dat je er op tijd bent, anders is de tour (met Tsjechische gids) halverwege plotseling afgelopen en sta je ineens buiten!
De stad Brno hebben wij ook bezocht. Aangezien de hele stad in grondige renovatie was, vonden we dat niet echt een aanrader. Desalnietemin is het gebied zeer de moeite waard!! |
|
|
|
|
|