![]() |
|
|
#11 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Re: PIVO
ZABAVA... Nederlands gelig biersap mag je ook niet vergelijken met de PIVO uit Bohemen of Moravie..tot nader orde laat ik Pilsner Urquell toch bij de flop-drie staan om het doodgewone feit dat de smaak van dit bier net een beetje lijkt op het vreselijk smaakloze Heineken
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lid
|
Heeft iemand wel eens Hostan uit Znojmo gedronken? Da's ook een errug lekker biertje. Zowieso is het Tsjechisch bier over het algemeen beter dan het Nederlandse. Heineken is het treurige voorbeeld van hoe het niet moet :-)))
Gr. Jopie |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lid
|
Cerveny drak, dat ken ik ook. Het is errug goed te doen ook. Alleen is het nogal verradelijk, als je er al een aantal in je mik heb dan kan een cerveny drak je de das om doen :-))))
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lid
|
Nou dat niet, alleen als je al aardig wat bier op heb en je gaat dan over op cerveny drak, dan ben je ineens bezopen. Het gaat echt snel dan :-))) Maar ja, wat wil je der zit gewoon meer alkohol in dus ja
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Berichten van gasten...
|
Budweiser (Budvar) is mijn favoriete biertjuh! Primator (regio Náchod) is een goede tweede plaats. Wel de 12 graden natuurlijk :P Nazdravi
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Actief Lid
|
Diegenen met wie ik in Jihlava (darvandaan komt het) sprak hebben er niet zo'n hoge pet van op maar ik vond het uiterst prima: Jezek.
|
|
|
|