het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 20-06-04, 21:08   #1
Nieuw Lid

Kemp Novy Rybnik - Nepomuk

Hallo allemaal,
wij komen er nog niet goed uit qua campings voor deze zomer.Ik kwam nu echter camping Novy Rybnik bij Nepomuk (west bohemen) tegen en vond deze er leuk uitzien. Wie kent deze camping? Is het er druk?Veel Nederlanders? En wat is er voor pubers te beleven?
Graag hoor ik van iemand iets over deze camping en omgeving want ik begrijp dat het wel wordt aangeraden om te reserveren.....en we gaan al over enkele weken...
Groet!
Mare
mare is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-07-04, 12:36   #2
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Re: Camping Novy Rybnik bij Nepomuk

De website van de camping: http://novyrybnik.cz
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-07-04, 22:33   #3
Nieuw Lid

Hoi Suus, niet afgelopen zomer maar de zomer daarvoor zijn wij met ons gezin op bezoek geweest bij vrienden op die camping. Het zag er allemaal heel netjes uit. Wel erg veel nederlanders daar. Er is een restaurantje bij waar onze vrienden elke dag gingen eten. Zij hebben een zoon van toen 15 jaar oud. Er waren veel kinderen. Leuk zwemwatertje erbij. Goede parkeermogelijkheden. Voor een Tsjechische camping vrij westers qua luxe. Je kon ook ergens binnen afwassen en koken. Douchen was geloof ik wat gordijnerig, maar wel schoon en netjes.
Groeten, Elly
ellyelisabeth is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-07-04, 11:25   #4
Gast

Hallo, we gaan nu al jaren achtereen naar Nepomuk. Het is voor ons de opstap camping bij uitstek, het is vanuit Nederland goed te doen in 1 dag rijden.
Het is een camping met veel Nederlanders. Reserveren hebben we nog nooit gedaan. Er staan langs het hele pad simpele houten huisjes waar de Tsjechen hun vakantie in vieren.
Voor pubers is er op de camping niet echt veel te doen, er wordt wel vaak een kampvuur gemaakt waar iedereen omheen zit.
Er is een leuk meertje met zandstrandje, een glijbaan en trapbootjesverhuur. Het sanitair is redelijk, je kan gebruik maken van de wasmachine maar dat is er oud allemaal. Tot onze verbazing stond er een heel nieuw toilet/douchegebouw de laatste keer.
Het dorp Nepomuk zelf is een erg leuk lief dorpje.
Groetjes Lida
L. Brouwer is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-03-05, 15:32   #5
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:

.
Citaat:
czfreak schreef:
wie van jullie is er al eens op camping novy ribnik geweest ?mijn vraag btreft de sanitaire voorzieningen op de camping .onze medekampeerders wilden graag weten of er zoiets als douchehokjes of op zijn minst gordinen daar zijn ons maakt het niet zoveel uit maar zij gaan voor het eerst en zijn daarin nogal preuts dankjewel alvast !!
Oud 07-03-05, 20:33   #6
VIP Lid

Brenda's avatar

Nationaliteit:

Er zijn zeker deuren of gordijnen, want ik moet ook niets hebben van open douches en anders had ik me dat nog wel herrinerd.
Vorig jaar zomer was er een nieuw sanitair gebouw voor de dames gekomen en dat was prima en voor de mannen misschien dit jaar .
Brenda is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-03-05, 22:38   #7
cor
Super Lid

Nationaliteit:

wat is er nu tegen open douches? we zijn toch allemaal hetzelfde. ik begrijp daar hele maal niks van.
cor is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-03-05, 10:47   #8
Nieuw Lid

Tsja Cor , je hebt nu eenmaal mensen die dat niet prettig vinden omdat ze dat niet gewend zijn , wij persoonlijk hebbben er geen problemen mee we gaan al 6 jaar douchen op tsjechische campings maar het stel wat met ons meegaat niet dus...............
czfreak is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-07-06, 21:39   #9
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ik was er in '92. Toen was het een van de meest luxueuze campings in -toen nog- Tsjecho-Slowakijke. Halve liter bier: 7 kronen. Eten was altijd goed. Vriendelijke eigenaar die ons (geen auto) graag even naar het station wilde brengen. Sjacherijnige barman met baard, dat wel. Veel Tsjechen, Slowaken, maar ook Nederlanders. Vanaf de camping loop je zo een bos in met een kasteelruine. Mooi meertje, waarvan het verhaal toen ging dat er in het voorjaar een heus lijk uit was gevist. Ook het dorp is op loopafstand (30 minuten).
Anno nu, 14 jaar verder, zal het wel alleen maar beter zijn geworden. Niks mis met Nepomuk.
joost1969 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-07-06, 21:49   #10
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
joost1969 schreef:
Ik was er in '92. Toen was het een van de meest luxueuze campings ..... Anno nu, 14 jaar verder, zal het wel alleen maar beter zijn geworden.
Pfoeh, dat is een gewaagde stelling hoor. Iets kan in 14 jaar flink verslechteren. Om maar eens wat te noemen: de prijs van het bier is er niet beter op geworden.
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels