het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 02-03-05, 19:18   #11
Nieuw Lid

Re: Hotel Arnika - Spindleruv info

Citaat Antwerpen:
"Jullie zijn hollanders he!!!!!!! dus het mag allemaal niets kosten! nog al wat (nederlands) tuig rond!! "

Beetje rare opmerkingen vind je niet ? In ieder geval bedankt voor je tips. Zal ze zeker gaan testen. Ter info we gaan naar CZ omdat het a) voor skieen goedkoop is en dit onze eerste skivakantie is dus om te kijken of het bevalt
b) het ons een leuk land lijkt, c) het minder toeristisch dan andere ski-oorden (denken we)

In het kader van het sarcasme in je antwoorden, ja we gaan op ontdekking uit, en ja we vinden wel leuke dingen...maar een tip is altijd welkom. Als je toch in de buurt bent dan gaan we samen een biertje happen op mijn kosten, deal ?

Groeten Kers

ps. ik herken je wel want jij bent degene die met de ski's omhoog gaat en met de lift naar beneden Tsja, belgen he....
Kers is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-03-05, 19:49   #12
Nieuw Lid

u heeft humor.......
trouwens.......dit zijn geen vooroordelen........het loopt er zwart van de hollanders.....met sleurhut, en pindakaas en aardappelen, en zuurkool en koffie en......verschrikkelijk...neen ik heb geen hekel aan nederlanders...maar ik heb een hekel aan mensen die op alles kritiek hebben maar het mag geen drol kosten....het reuzengebergte is er van vergeven.........we hebben een troost, als de euro er komt, en dat duurt niet zolang meer.zoeken de buitenlanders andere oorden....want dan is het alweer te duur.........maar dan kan weer de rust optreden.........ps. bezit ook onroerendgoed in scandinavie en uk, en ook daar "kotsen" ze van mensen met caravans en van dat tuig die alles meeneemt!
maar in ieder geval...een hele goede reis en reis vooral zeeer voorzichtig!
antwerpen is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-03-05, 20:00   #13
Actief Lid

rickheuvel's avatar

Nationaliteit:

Hotel Herman ligt in Rudnik.
Daar heb je ook een hotel Arnika ,maar jullie gaan in hotel Arnika in Spindl.
Nu is het niet meer zo druk met de skieers, het is ook de moeite waard om eens te gaan skieen in Herlikovice ligt op de weg naar spindl.
gr. Els
rickheuvel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-03-05, 20:02   #14
Nieuw Lid

U heeft humor ? Ik was serieus omtrent het biertje op mijn kosten.
Je generaliseert en begrijp niet waarom je dat op mijn vraag doet. Vroeg ik om goedkoop ? Vroeg ik waar ik mijn sleurhut neer kon zetten ?
Zal inderdaad voorzichtig zijn, wie weet kom ik een rood-wit kenteken tegen!
Desondanks, volgende week bietje in SpMlyn ?
Oud 02-03-05, 20:04   #15
Nieuw Lid

Hallo Els

bedankt voor je antwoord. Zullen zeker ook rond SpMlyn gaan kijken
Oud 02-03-05, 20:06   #16
Moderator

Arno's avatar

Nationaliteit:

Dan heb ik nog een hele goede tip voor je Kers..... neem Antwerpen niet al te serieus in zijn opmerkingen.... hij heeft al meer stomme berichten gepost hier....
/ignor lijkt me in dit geval het beste....
Arno is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-03-05, 20:09   #17
Nieuw Lid

/ignore
Antwerpen toegevoegd
/ end ignore

Thx
Oud 02-03-05, 22:42   #18
VIP Lid

Brenda's avatar

Nationaliteit:

Citaat:
antwerpen schreef:

ja dat kan kloppen, dat pand is nieuw, kan er geen uitspraken over doen want ik heb er nog niet gegeten.....maar heb wel gehoord at het goed is....vorige week? zijn jullie daar dan nu?
Nee het is niet nieuw dat weet ik zeker , ik denk zelfs dat het al van heel vroeger is die brouwerij dan he.
Het is een wit pand en volgens mij net aan de rand van Vrchlabi ri. Sprindleruv.
Misschien kan Jan Nijdam je er iets over vertellen waar het precies is en misschien is hij er ook al eens binnen geweest. Wij waren die middag even bij Jan en Akkelien op visite zij hebben een pension in Dolni Lanov.

http://www.papillon.qmotion.cc/
Brenda is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-03-05, 22:55   #19
Super Lid

jan nijdam's avatar

Nationaliteit:

Wij hebben nog nooit bij de bierbrouwerij gegeten, maar dat zal echt nog wel eens komen. Ik ga er dan vanuit dat wij als 'Nederlands tuig' welkom zijn.
Gasten van ons zijn bij Herman in Rudnik geweest en hebben daar prima gegeten.
Als ik op een avond zie hoeveel auto's met Nederlandse kentekens bij de restaurants staan, valt het 'kotsen' volgens mij wel een beetje mee. Dus Antwerpen : niet zo overdrijven.
jan nijdam is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 03-03-05, 13:24   #20
VIP Lid

semabyt's avatar

Nationaliteit:

toch moet ik Antwerpen een beetje gelijk geven wat de NL's in Spindl betreft, Een paar jaar geleden (ik weet niet hoe het nu is, maar niet anders denk ik) zat hotel Venus voor 70% vol met NL's en als je inkopen deed in Vrchlabi in de "samooobsloha" onder/in ITS hoorde je daar meer NL dan CZ. (winterperiode, febr.)
P.
semabyt is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels