|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Actief Lid
|
Vliegveld Praha Ruzyne
Hallo,
Weet iemand waar ik een goed gedetailleerde plattegrond van het vliegveld in Praag "Praha Ruzyne" op het internet kan vinden? Waarop je kan zien waar de bussen stoppen en dergelijke? Greetz Henk |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
|
Re: Plattegrond Praha Ruzyne
Er bestaat een summier plattegrondje op http://www.csl.cz/cs/frames.htm, maar daar zul je verder wieing wijs uit worden.
Wanneer je naar buiten loopt (aankomsthal) staat de bushalte er vlak voor. Bussen rijden regelmatig richting Metro Station Dejvicka. Kan niet missen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Actief Lid
|
Dat is mooi, want die bus moet ik dus precies hebben. Iemand enig idee waar de bus naar Florenc stopt?
Greetz Henk |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Legende
|
Het plattegrondje staat inderdaad op dit adres onder services city public transport.
www.csl.cz/en |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Legende
|
Beste ziet er mij uit de metro te nemen vanaf Dejvicka. Metrohalte Florenc ligt op kruising van twee metrolijnen.
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Actief Lid
|
Er rijdt toch ook een bus direct vanaf het vleigveld naar Florenc? ik heb twee opties voor men route:
Ruzyne - Dejvicka (Bus) Dejvicka - Roztyly (Metro) Roztyly - Pelhrimov (Bus) Dit alles heeft een lekkere aansluiting Of: Ruzyne - Florenc (Bus) Floranc - Pelhrimov (45 minuten overstap tijd) (Bus) Iemand nog meer suggesties? Greetz Henk |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Actief Lid
|
Hoe rijd het openbaar vervoer momenteel met al die sneeuw, rijden ze gewoon volgense de tijdschema's, of hebben ze momenteel veel vertraging?
Greetz Henk |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
ahoj!
Ik kom net van daar en het openbaar vervoer was overal op tijd. allez, zoals anders bedoel ik he.;-) grtz |
|
|
|
|
|
#9 |
|
VIP Lid
|
heb gezien op mapy.cz, dat er nu een treinstation praha ruzyne is??? nieuw?
|
|
|
#10 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Vervoer van en naar vliegveld Ruzyne (Praag)
Deze vraag is al eerder gesteld op het forum en ik ging ervan uit dat het OV in Praag al hééééél vroeg gaat, maar...er is nog niet concreet antwoord op gegeven. Ik ga nu zelf twee keer met de vroege vlucht van
skyeurope
terug van Praag naar Amsterdam. Het vliegtuig vetrekt om 07.20 uur, dus ik zou het liefst een uur van tevoren op het vliegveld willen zijn. Vanaf ons huisje in Senohraby zouden wij met de trein net iets voor 05.00 uur op het Centraal van Praag kunnen zijn. de vorige keer ben ik toen naar Holosovice gegaan voor de airport-shuttle. Is dat allemaal al mogelijk rond deze tijd? Zo nee, hoe laat dan wel of welk ander alternatief is rond deze tijd wel mogelijk???
Groetjes, Nathalie ![]() |
|
|
|