|
|
#41 |
|
Actief Lid
|
Re: Škoda Electra
Dat is zeker een mooie wagen zeg, heeft wel veel weg van BMW. Enig idee of dit ook tot uitvoering gebracht gaat worden? en zoja wanneer? Ben wel erg gecharmeerd van deze Skoda....
Misschien ook een prijs indicatie? Greetz Henk |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Legende
|
Re: Škoda nieuws
Alweer nieuwe type op komst. Škoda Yeti, een klein terreinwagen.
Over de in productie nemen van Yeti is nog niets bekend. Het is een proefballonnetje, Škoda wil eerst testen of er belangstelling voor zo’n auto bestaat. Meer nieuws over Škoda Yeti volgt op 1 maart tijdens de autosalon van Geneve. Bron: iDNES |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Legende
|
Re: Škoda Roomster MPV
Skoda Auto to expand Kvasiny plant, employ 3,000 -- press
PRAGUE- Czech car maker Skoda Auto has kicked off talks on an expansion of its plant in Kvasiny, East Bohemia, the daily Mlada fronta Dnes says today. Citing Skoda board chairman Detlef Wittig, the daily says the Kvasiny plant should produce Skoda's Roomster model as of next year. The plant should employ another 3,000 staff. Skoda Auto plans to ask the government for help. Both sides are likely to reach an agreement fast. "There should be no obstacles, these are standard investment incentives. The main help will concern preparatory work on the land and the industrial park," said Deputy Prime Minister for the Economy Martin Jahn. On Thursday, a deputy governor of the East Bohemian region of Hradec Kralove said Skoda was planning to build a new greenfield plant here. Wittig denied the news later on. Autor: ČTK |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Super Lid
|
Met volgens mij een belangrijk verschil met de plaatjes van de Tudor en die andere coupe; die prachtige auto's zijn niet door Skoda bedacht en hebben volgens mij vooralsnog een kleinere kans op productie dan zo'n Yeti die door Skoda zelf wordt voorgesteld.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Legende
|
Bartiku daar heb je gelijk in.
Ik vind wel dat het eigenlijk niet uitmaakt of het nu Škoda zelf is of een paar studenten die met nieuwe ontwerpen bezig zijn. Het merk Škoda onder de aandacht brengen, daar gaat het om! |
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Actief lid
|
Als Skoda 1 van bovenstaande 2 ook echt uit zou brengen krijgen ze aandacht zat.
Ik vindt ze in iedergeval alle 2 erg leuk! |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Moderator
|
Volgens de AutoTelegraaf komt de Yeti begin 2007 - in licht gewijzigde vorm - op de markt.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Actief Lid
|
Re: Škoda Electra
Weet iemand of de Electra daadwerkelijk tot uitvoering komt?
Greetz Henk |
|
|
|