|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 | |
|
Moderator
|
Waarheen met wintersport?
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Re: Waarheen met wintersport?
Wij gaan elk jaar naar Rokytnice nad Jizerou en het bevalt ons uitstekend. Ik heb begrepen dat Tsjechië niet te vergelijken is met Oostenrijk en Frankrijk, maar wij vermaken ons er prima. Als aanrader zou ik meegeven Splinderuv Mlyn en Harrachov. Enfin, probeer het eens een keer zou ik zeggen
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
|
Hallo balletje,
Lees ook een het verhaal van Arjen in "hoe was jouw vakantie in Tsjechie", het heet "1 week Rokytnice". Hij is als ervaren skier en Oostenrijk/Frankrijkganger niet enthousiast over Tsjechie. Ik denk ook dat het voor beginners en/of kinderen prima is, maar zodra je meer kunt en vooral wilt dat de skigebieden dan te beperkt zijn. Zelf heb ik nu 2 jaar ervaring met Harrachov, wil je meer info hierover hebben dan zie ik je berichtje wel verschijnen! groetjes, Maria |
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Actief Lid
|
Wij zijn afgelopen kerst voor de derde keer naar Janske Lazne geweest. En het bevalt ons prima zowel voor de beginnende skieers en niet niet skiers. Hoe het nu voor vergevorderde daar is ik heb geen idee. Maar zie toch regelmatig goede skieres van de berg af komen zeilen. Ik weet dat er een grote cabine lift is en wat grotere sleepliften.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pivonist
|
Kijk ook eens op www.penzionjaroslava.net
Ik kom er al jaren niets te klagen, en vergeet Estertje ook niet. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
hoi ,wy hebben ook al weer geboekt...we gaan weer naar Tanvald..dat was ons zo goed bevallen..
MAAR...ik wil ook een keer graag naar Esthertje,maar ik vind het voor een week te ver ryden...maar ooit ... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Legende
|
Vanaf Tanvald is het slechts 60 km verder, daar kan het toch niet op aankomen. Wat Javornik te bieden heeft moet het zeker waard zijn hoor!!!Alvast eens gaan kijken en meteen ook een poging doen om Antwerpen op het spoor te komen, hij wordt nogal aan die buurt gelinkt....
![]() |
|
|
|