|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Actief Lid
|
Appartementen in Tanvald
We waren afgelopen week in Smrzovka by Tanvald voor de sneeuw..En het beviel ons ZEER GOED.Wel zo goed dat we het volgende jaar maar weer gaan..Maar ik zet het hier neer om dat het voor de zomer ook zeer geschikt is..het station en de bakker en de kroeg om de hoek..!!en dan ook nog kant en klaar met nederlanders in de kroeg..Wat wil je nog meer???en niet duur.!!want we blyven wel hollanders he??en er zyn veel wandelroutes om de deur,en er 2 zwemparadyzen in de buurt..De eigenaar weet van dit forum niks af,dus ik zet het maar neer..Hy heeft wel website met een paar fotos van het huis..het zyn eigenlyk 3 losse appartementen..ik dacht voor 4 en voor 6 en 8 personen..
Maar kyk eens op zyn site,het is echt de moeite waard..en omdat het aan deze kant van het reuzengebergte ligt,is het goed te ryden..het gaat snel.. zyn website is: www.geocities.com/prexim_cz/appartementeninfo.html en zyn email is: prexim@tiscali.cz En hun heten Peter en Riet Brands. DUS EEN AANRADER..ON FF TE MAILEN.. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
|
Re: Schitterende locatie by Tanvald!
hoi,
daar ben ik nog een keer.. Toevallig vond ik de pryzen ook weer teryg,mischien ook wel handig om te weten. 4 persoons app;220 6 persoons app;330 8 persoons app;440 Dat waren dus de pryzen van afgelopen tyd.. Het is ook leuk voor samenreizende familie"s Ik doe er nog even een foto . gr.Hetty |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Moderator
|
Toch geen aandelen in de zaak, he?
![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
ja was echt super daaro.
EN dat voor dat geld. Aardige hollandse beheerder, of hoe je die noemt. In de avond uren lekker biljarten, darten en ga zo maar door. EN dat voor weinig geld. Jeetje lijkt wel of ik reclame aan het maken ben. Het was zeker de moeite waard. EN als ik ooit met familie ga, kom ik daar waarschijnlijk weer terug. Lekker dichtbij alles. Groetjes maartje |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Actief Lid
|
ha die Arno,vind je het duur??vond het wel meevallen.er was echt alles in,we waren met z;n vieren maar er waren 5 slaapplaatsen..
en tv met sateliet,toch wel handig als slaapverwekker toch?? Maar als jy wat goedkopers weet,stuur my ff en pm.. aub.? ![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Moderator
|
Tsja, ik kijk thuis eigelijk al nooit tv, dus op vakantie eigelijk al helemaal niet... Ik weet wel iets dat iets goedkoper is (in voor en na seizoen), scheeld niet veel, maar dan heb je het wel over een vrijstaand huis met tuin...(vooral ´s zomers wel lekker).
Ik heb je een PM gestuurd met iets meer details... Vind 220 euro trouwens niet duur, maar kan ook niet zeggen dat dit spot goedkoop is... ik denk dat je voor dat geld wel meer accomodaties kan huren in Tsjechië..... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Actief Lid
|
hoi Arno,ik heb je pm gelezen.Maar dat van jullie is dan ook een vrystaand huis..dit is een apartement..dus weer ideaal voor in de winter..maar inderdaad,het scheelt niet veel..
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Actief Lid
|
hoi,
ik kreeg net een mail van kennisen daar,maar het sneeuwt daar steeds.. er was vorig weekend nog wel 40 cm gevallen..vind ik best wel veel.. dus je kunt nog steeds skieen!!! MAAR IK WIL WEL WEER VOORJAAR!!!!!!!!ben ik zeker wel weer de enige??? heerlyk in en uit lopen.... |
|
|
|