|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Lid
|
Eurocamp Besiny
Wie kan mijn helpen een informatie over Eurocamp Besiny in Besiny??
Dit ligt in de buurt van Plzen en zou graag iets meer over de camping zelf aan de weet komen. Ook over de omgeving en uiteraard misschien tips over uitstapjes daar in de buurt. Alvast heel erg bedankt ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
|
Re: Eurocamp Besiny
Kijk op http://www.eurocampings.net/nl/europ...-besiny-111788
Daar staat ie wel in. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
In voorzieningen staat er veel meer - wat je daar kan huren, ligging, bodem, beplanting, zwembaden, .... Zeker meer dan alleen het adres.
|
|
|
|
|
|
#5 | ||
|
Lid
|
Ja klopt daar heb ik de camping dan ook vandaan... Maar had gehoopt dat er mensen geweest waren en me hadden kunnen vertellen hoe het sanitair was en de camping verder om erop te staan.
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Bianca,
Ben je inmiddels op Besiny geweest? Hoe is het bevallen? Wij willen graag deze zomer ernaar toe, met 3 jonge kinderen. Hoe is het zwembad? Is het een groot zwembad met een kleuterbad ineen, of is het kleuterbad apart? Kun je reserveren voor het hoogseizoen? Hoop gauw je reaktie te lezen, groetjes Suzanne |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lid
|
Hallo Suzanne,
Ja wij zijn er afgelopen zomer geweest en wij vonden het een mooie en goede camping. Het is 1 groot zwembad waar het peuterbad en het grote bad word gescheiden door een groot redelijk hoog(voor kinder begrippen) hekwerk.. Het zwembad is gevuld met water uit de berg, maar het zwembad is heel netjes en schoon.. er is een midgetgolfbaan, ook leuk voor 4 5 6 7 jarige.. het sanitair is echt schoon, bij de dames is er 1 douche die je kan afsluiten de andere 3 douche's hangt alleen een gordijn voor.. sanitair is uiteraard wel geschijden... bij de mannen alleen maar met gordijn. Je kan niet reserveren maar onze ervaring is dat er altijd wel plek is, anders kan je een "tijdelijke" plek nemen en dan de volgende dag als er mensen weg gaan verkassen.. het helpt wel als je vroeg in de middag aankomt.. Wij zagen de meeste toch smorgens vertrekken en eind van de middag kwamen de meeste aan... Wij gaan zelf dit jaar naar Praag, maar waarschijnlijk in de laatste week toch nog een paar dagen naar Besiny.. alvast een hele fijne vakantie. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Bianca,
Heel erg bedankt voor je reactie. En de foto's. Super!! Het ziet er erg goed uit, we zijn van plan er naar toe te gaan deze zomer. Onze kinderen reageerden op de foto's met"joepie".Ze zien het helemaal zitten! We zitten eraan te denken om er een weekje naar toe te gaan en nog 1 week ergens anders naar toe. Heel erg bedankt! groetjes Suzanne |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Volwaardig Lid
|
Ja, i ken Eurocamp Besiny wel , ligt overigens nog wel zo'n 60 kilometer van Pilzen. Ik heb er zelf nooit gestaan omdat het voor mij te druk is en er een heel groot hek omheen staat en je allemaal pasjes moet hebben om het terrein op te komen, voor het toilet etc. Niets voor mij, ik hoef geen "gevangenis'. Wij zijn doorgereden naar Strazov. Ja U dvou Orechu is duurder en heeft nederlandse eigenaars, maar een ruime plek is wel gegarandeerd.
Kruimel |
|
|
|