|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Wie kent camping Vejsplachy in Vrchlabi?
Wij willen dit jaar naar het Reuzengebergte met onze meiden (14 en 17 jaar). Volgens een van onze tipgevers zou camping Vejsplachy in Vrchlabi misschien wel wat zijn. Komen daar veel Nederlanders? Komen daar veel jongeren? Is er een gezellige plek (barretje, terrasje o.i.d.) waar de jongelui elkaar 's avonds kunnen ontmoeten?
Met vriendelijke groet, Wim Meuleman |
|
|
|
|
|
#2 | ||
|
Administrator
|
Re: Wie kent camping Vejsplachy in Vrchlabi?
Beste Wim,
Ik heb geprobeert iets over deze camping te vinden, maar dat was niet makkelijk! Misschien een goed teken omdat het dan geen "massa camping" betreft zoals Lisci Farma (ook in Vrchlabi). Ik heb wel twee Tsjechische reacties over deze camping:Citaat:
Citaat:
Lijkt mij dus ideaal; Rust op de camping en vermaak in de stad! Verder is krkonose zowieso een fantastische vakantiebestemming. ![]() Alvast een fijne vakantie! Luchtfoto van de camping: |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
|
Wij zijn er twee jaar geleden geweest. Het is een camping aan het meertje. Wel leuk, maar vorig jaar zijn wij naar euro aircamp geweest en onze zoon van toen 15 heeft zich daar prima vermaakt. Ze waren er met een grote groep jongeren, Nederlanders en Tsjechen, en vermaakten zich tot in de vroege ( bijna alweer late ) uurtjes.
Wij vonden euro air camp toch leuker. Jan Nijdam |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij zijn er in 2000 geweest. Kinderen toen 16 en 12. Hebben leuke vakantie gehad, ondanks de vele regen en lage temperaturen. Sanitair stelt niet veel voor maar was toen (ondanks de regen) schoon. Warm water tot het op is. Bij langdurige regen houdt je het niet droog en kun je grind storten. Leuk restaurantje aan de overkant van de weg. Toen wij er waren: veel Nederlanders maar ook Tsjechen en Duitsers
Komende zomer gaan we naar Euro Air.Reden: we gaan in principe niet 2x naar dezelfde camping maar willen nog wel terug naar Vrchlabi en de rest van het Reuzengebergte. Ine |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
Camping Vejsplachy in Vrchlabi
Hallo,
Al zoekende naar een vakantiebestemming, kwam ik uit bij deze camping. Ik ben erg benieuwd naar ervaringen met deze camping. Op de site ziet het er leuk uit. En de omgeving is ook precies wat we zoeken. Lekker wandelen in de bergen. Omdat het de eerste keer is dat we in Tsjechie willen gaan kamperen hoor ik graag andere meningen. De enige ervaring die ikzelf heb met dit land, stamt uit 1982. En dat was een reis met de middelbare school naar Praag. Toen nog achter het ijzeren gordijn. Een hele ervaring, maar nu niet meer objectief dacht ik zo. Wij zijn een gezin met 4 kinderen. Van de zomer in de leeftijd van 13, 10, 6 en 4 jaar. Wie helpt mij verder? Groetjes Carin |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
Re: Camping Vejsplachy in Vrchlabi
hallo
het is geen aanrader het is een postzegel van een zwembad hutje op mutje wij zijn er wezen kijken |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Volwaardig Lid
|
Re: Camping Vejsplachy in Vrchlabi
Op campingreview staat een reactie van 20-08-04
en deze is redelijk goed theo |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lid
|
Autocamp Vejsplachy bij Vrchlabi
Zo de wintersportvakantie in Tsjechie is al weer een paar weken achter de rug helaas en we gaan zeker weer! We hebben veel mooie foto's dus we kunnen altijd nog even weer genieten.
In juli is het de bedoeling om naar autocamp Vejsplachy bij Vrchlabi te gaan. Wie kent deze camping en heeft er ervaring mee? Ook andere tips van campings in het reuzengebergte zijn welkom. Groetjes Thea |
|
|
|
|
|
|
|
#9 | ||||
|
Administrator
|
Re: Autocamp Vejsplachy bij Vrchlabi
Hoi Thea,
Ik ken deze camping niet persoonlijk, maar heb wel een aantal andere meningen kunnen vinden op www.campingreview.nl: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Openingsperiode: 1/6-15/9 Algemeen: 5 ha 150 plaatsen vlak Tarief: 2004: TK 330,- (2 volwassenen + 1 tent + 1 auto) Faciliteiten: Gemeente camping, Groene camping, Gescheiden plaatsen, Grasgrond, Elektra-aansluitingen, Terrein-verlichting, Veel schaduw, Huisdieren toegestaan, Gehandicapten-voorzieningen, Koelijs, Warm water, Warme douches, Wasmachine, Strijkgelegenheid, Kinderspelen, Animatie, Ehbo-doos aanwezig, Parkeren op plaats, Parkeren op parkeerplaats verplicht. Nadere informatie: Zwembad / Meer / Vissen / Levensmidde- len 200 m / Restaurant 200 m / Bos 200 m / Plaats 400 m / Discotheek 500 m / Bushalte 800 m / Tennis 1 km / Rivier 1 km / Fietsverhuur 1 km / Sta- tion 1 km / Paardrijden 1,5 km / Aanbevolen door nedcamp. Ligging: 1 km ZO van Vrchlabí Adresgegevens: Autocamping Vejsplachy Vrchlabí 1 CZ-54301 Strase-Valterická Telefoon: 0438-422196 Fax: 0438-422164 E-mail: info@vejsplachy.cz Website: www.vejsplachy.cz En hier nog wat foto's: Meer foto's op: http://kamnacamp.aktualne.cz/data/vejsplachy.htm Ik hoop dat je hier vast wat aan hebt.... ![]() |
||||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nieuw Lid
|
Re: Autocamp Vejsplachy bij Vrchlabi
Wij Hebben Reeds Geboekt Met Name Door De Reacties Op Campingreview. Wij Gaan Vanaf 24/25 Juli. Wat Ons Aansprak Is Dat Geen Strak Geregelde Camping Lijkt Met Geen Overvloed Aan Medelanders,en Vooral Geen Animatie Die Gaan Volgens Mij Naar Lisci Farma ( Volgens Mij Tsjechiës Voor Regeltjes Boerderij )
|
|
|
|