|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#31 |
|
Nieuw Lid
|
Re: Gezocht: camping aan stromend water omg. Reuzengebergte
ja dat klopt dit zoeken wij een tentje aan een riviertje waar de kinderen dammen kunnen bouwen en je ze vanuit de tent in de gaten kunt houden
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nieuw Lid
|
Leuk mocht je enkele foto of een foldertje hebben wij houden ons aanbevolen
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Super Lid
|
Op de website ( zie bericht Brenda ) staan onder het fototoestelletje een aantal foto's. Hier kun je een indruk krijgen waar de minicamping komt. De Elbe stroomt achter het huis.Op de camping hoor je dus het water stromen.
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Volwaardig Lid
|
Ho ho Wat makeert er aan 50 plussers met een kip
Theo |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Super Lid
|
Eigenlijk snap ik de opmerking niet helemaal. Misschien komt dit omdat ik net uit Tsjechie terug ben en een beetje moe ben van de toch wel zeer gevarieerde rijomstandigheden.
De bedoeling is dat het een minicamping is die ruime plaatsen heeft, geschikt voor iedereen. Dan moet je natuurlijk altijd afwachten wat voor mensen er komen. Dat zul je niet altijd zelf helemaal in de hand hebben. Iedereen is welkom. In ons pension hebben we afgelopen Kerst ook een aantal jongeren gehad, tegelijkertijd met ouderen van boven de vijftig ( maar dit is toch niet echt oud ????) en ook nog vaders en moeders met jonge kinderen. Volgens mij is een combinatie prima. Volgens de laatste berichten zijn de vergunningen voor de camping nog maar een formaliteiten dus zal de boel zeer waarschijnlijk in juli kunnen starten. Je hoort veel over de overvolle campings in Tsjechie in het hoogseizoen. Zoals ik al schreef willen wij ruime plaatsen aanbieden, maar dit is natuurlijk een rekbaar begrip. Zelf hebben wij 12 jaar in Tsjechie en Slowakije gecampeerd, maar toch wil ik hier de vraag stellen : wat verstaan jullie onder ruim? |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Jan,
Als antwoord op je bovenstaande vraag, zou ik zeggen ongeveer 100 m2 is denk ik een standaard bemeten kampeerplaats. Dan kun je alles goed kwijt. Het ligt er ook maar aan hoe groot je kampeeruitrusting is. Een uitgebreide vouwwagen neemt meer plaats in als een kleine caravan. Wij kamperen met een caravan van 4.85m opbouw met voortent en een klein slaaptentje voor de oudste twee kinderen. En dan heb je aan die 100 a 120m2 echt voldoende plek. Goetjes Carin |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Volwaardig Lid
|
Hier een uitleg veel vijftig plussers hebben een kip caravan Van deze zie je er veel in het voor en naseizoen rondrijden
Je vraag over de grote van de plaatsen honderd vierkante meter is tegen woordig redelijk .Hier kan je inderdaad je spulletjes goed kwijt Succes theo |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Super Lid
|
Het is zover: de vergunningen voor de camping bleken bij de vergunning van het pension te zitten. De eerste week van juli 2005 gaan wij van start met de minicamping.
Dus als iemand belangstelling heeft, dan horen wij dat graag. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Forum Freak
|
Zoohh!! Fijn voor jullie! Of het dit jaar wordt weet ik niet maar we komen zeker een keertje langs!
Heel veel succes Groet Corrie. |
|
|
|