|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
Actief Lid
|
Re: Camping Roznov - wie weet er meer over ?
ja die heb ik bij mij op de video staan in de verte.
helaas niet op een digitale videocamera dus ik kan het niet op de computer zetten groetjes jacquelien |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nieuw Lid
|
wij zijn deze zomer voor het eerst in tsjechie op vakantie geweest ,op camping roznov.deze camping is ons goed bevallen.reserveren lukte niet,we kregen netjes een brief thuis dat we gewoon konden komen,en dan ons plekje konden gaan zoeken.er is een oud en een nieuw gedeelte.wij stonden op het nieuwe gedeelte,een ruime plek.het toiletgebouw was netjes en de wc en de douches kon je op slot doen.alleen warm water was soms in de avond een probleem,maar dan gingen we in de ochtend douchen.het zwembad ook goed verzorgd,onze 2 dochters van 7en 9hebben hier veel vertoefd.de omgeving is ook mooi,er staat alleen niets aangegeven omtrent toeristische activiteiten.dus is het raadzaam om eerst bij het tsjechisch verkeersburo om informatie te vragen.wij stonden voor 540 kronen per dag=ongeveer 18,36 euro.mocht je meer info willen mail dan maar
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Actief Lid
|
vlak bij de camping was een restaurant en daar was live music,was erg gezellig,een discotheek weet ik niet want daar zijn onze kinderen nog te klein voor en daar heb ik dus niet opgelet maar het zou best kunnen want het zag er best wel uit als klein uitgaansdorpje
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nieuw Lid
|
Ik ben er weer met mijn "individuele douches en toiletten met vergrendelbare deur"
Op de ANWB-site lees ik het volgende over Camping Roznov "camping bestaat uit een oud gedeelte ... en een nieuwer gedeelte met eigen sanitairgebouw (eigen sleutel). Dit is terug te vinden in het verhaal van Petron. Volgens Jacquelien daarentegen zijn er geen vergrendelbare deuren in de douches en VOLGENS DE INFO WELKE IK ZOJUIST ONTVANGEN HEB VAN CAMPING ROZNOV hebben ze inderdaad geen douches met afsluitbare deuren, ze spreken van douchegordijnen. Ik weet het nu niet meer zijn het nu douches met gordijnen of deuren, wel of niet afsluitbaar ? Wie brengt klaarheid !! |
|
|
|
|
|
#27 |
|
VIP Lid
|
Nou Cor een gordijntje mag er van mij wel voor hoor!
Ik heb zelf altijd in de kast van de caravan een douche gordijn liggen met zo'n elastiek van een "spin" met van die haken die ik evt zou kunnen gebruiken, maar gelukkig nog niet nodig gehad. Maar misschien wel een idee voor anderen. |
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nieuw Lid
|
op het nieuwe gedeelte is het bij de dames wel mogelijk om de deur van de douche op slot te doen.met de sleutel die je bij het inchecken krijgt(kost 200 kronen borg).bij de herendouche is het niet mogelijk om de deur af te sluiten.ik hoop dat je hier wat aan hebt.
|
|
|
|