|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#31 |
|
Actief Lid
|
Re: Tsjechie tegengevallen. Ben ik de enige ?
hoi nog even en reaktie op het ziekenhuis gebeuren van my..Ik had gezegt;je weet niet wat je mee maakt..is waar ,maar niet in negatieven zin zoals jullie denken..we zyn er met onze jongste dochter geweest,en het ging zo anders..!!!!!!!!!!we moesten voor de behandeling beloven dat we de rekening aan de kassa van het ziekenhuis gingen betalen..voor de rest van de vakantie bleven wy daar onder behandeling..ging allemaal heel primitief maar wel goed..ik had het NIET NEGATIEF bedoeld..in myn bericht was dat woord niet geschreven..!!
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Actief lid
|
Ik ook,zijn we met z'n allen toch een klein beetje bevooroordeeld..........
Gelukkig begrijp ik uit de reacties dat, hoewel het er allemaal niet zo modern uit ziet,de kwaliteit van de zorg uitstekend is. |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Pivonist
|
Citaat:
tel.+420 499 435 245 fax. +420 499 435 158 E-mail:cmates@atlas.cz. veel succes, vr. gr. Macek. PS. Mevrouw Camsky spreekt goed duits!! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
VIP Lid
|
Echt jammer, dat jullie zo slecht terecht zijn gekomen. Dan kan het alleenmaar tegenvallen.
Ik zal hier goed rondlezen, er zijn heleboel hoteletjes en pensionen, waar mensen van het forum zijn geweest en tevreden waren. Misschien hebben zij ook wat tips voor jullie! |
|
|
|
|
|
#37 |
|
VIP Lid
|
Wij gaan in juni naar Praag en daarna naar
Moravie bij Roznov, weten jullie leuke appartementen of hotelletjes? Is er daar veel keuze? Mag ook tot 30 km daaromheen zijn hoor. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
VIP Lid
|
Je kan gewoonweg gaan en vanzelf zien, of het bevalt. Zo doen wij het altijd op vakantie. Niks boeken, dan kan je altijd weg. En je bent niet gebonden. In Tsjechie vind je genoeg accommodatie, maar dat moeten jullie natuurlijk zelf weten. Prettige vakantie toegewenst en hopelijk wordt het beter dan wat we hier aan het lezen zijn!
groetjes Klara |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo,
pension Jaroslava, een familie pension van de familie Èámský,ligt dat vlak bij een skipiste ????? |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nieuw Lid
|
oef!!!!!!!!! wij moeten nog naar benecko eind februari met 15 man en een paar kinderen en inderdaad opa en oma om te wandelen kunnen we nog annuleren??? maar er is toch nog wel iets positiefs te melden wij zitten in een (privehuis gehuurd) we zijn voor 95% beginnend skieer en een goed restaurant is er toch wel
vinden ???????????????????? ![]() gr douwe |
|
|
|